Enes Bio Estetik Center ' da İkinci Günüm ~ Pembe Maske Deneyimim

09 Aralık

Merhabalar
Enes Bio Estetik Center' da ki ilk günümün yazısını sizinle paylaşmıştım. O yazıda cuma günü tekrar gideceğimi ve pembe maske uygulaması yapılacağından bahsetmiştim.
O yazıyı okumadıysanız aşağıda ki linke tıklayabilirsiniz. O yazı da ilk günümü ve Enes Bio Estetik Center ile ilgili bilgileri bulabilirsiniz.

Öncelikle kısaca pembe maskeden bahsetmek istiyorum ;
İyi temizlenmeyen, nefes almayan, gözenekleri tıkayan yağlı cildi, yoğun bakım ve tedaviyle, tekrar eski doğal güzelliğine kavuşturmak mümkün. Bu da  "Bio Heating Mask" ile gerçekleştiriliyor. Yoğun akne problemi, benim gibi yüzünde pütürlenmeler olanlar için çözüm oluyor bu maske.

Şimdi gelelim ikinci günümde cildime neler yapıldığına ;

Öncelikle buhar verilip ardından peeling uygulanarak hem cildim temizlendi hemde cildim iyice yumuşatılıp işlemlere hazırlandı.

Komedon temizliği yapıldı.
Tonikle cildim iyice silinerek ardından karma/yağlı ciltler için ' Clear Skin Concentrate ' serumu ' Meso Tmyo Poratation ' cihazı ile iğnesiz şekilde cildimin altına zerk edildi. Bu serum ile ciltte ki yağlanma azaltılıyor.

Serumdan sonra Hydro Lotion ( Hidro Losyon ) yüzüme eşit şekilde sürüldü. Bu losyon ile cildime pembe maske uygulamasından önce zemin hazırlandı.

Ardından Bio Heating Mask yani bizim bildiğimiz adıyla Pembe Maske tüm yüz ve boyun bölgeme sürüldü. Ardından 30-35 dk kadar bekledim.
Maske doğal olarak ısındı ve ısınma esnasında daha önce cilde sürülen ürünler cilt altına nüfuz edildi.
Isınmasından ardından da maske kendiliğinden soğuyor. Soğudukça zaten yüzünüzün şeklini almış alıyor. 30 dk sonunda da maske kalıp şeklinde cildinizden tek bir hamle ile çıkıyor.

Uygulamalar sonrasında pütürlenmelerimden tamamen kurtuldum. Komedon temizliği yapıldığı için ilk çıktığımda hatta ertesi gün kıpkırmızıydı o bölgeler ama yavaş yavaş hiç ellerimle oynamadım ve kendi kendi düzeliyor.

Sizin daha sorunlu bir cildiniz varsa tek uygulamada belki sonuç alamayabilirsiniz.
Bir kaç defa uygulama gerekebilir.
Eminim bu konuda Nesrin Hanım size çok yardımcı olacaktır.
Eğer sivilce pütürlenme problemleri yaşıyorsanız mutlaka Enes Bio Estetik Center ' ı bir ziyaret etmenizi, orada uygulama sonrası nasıl sonuçlar elde edildiğini gözlerinizle görmenizi öneririm.



Valikonağı Cad. Akkirman Sk. No: 1 Akkirman Apt. D.10

Nişantaşı / İSTANBUL

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...