Flormar ~ Shimmering & Illuminating Body Oil ( Parıltılı & Aydınlatıcı Vücut Yağı )

25 Aralık

Merhabalar
Yaklaşık bir hafta önce Flormar'ın yeni serisi olan Christmas Collection - Yılbaşı Koleksiyonu satışa sunduğunu ve bu koleksiyonda olan ürünleri size yazımda bahsetmiştim.
Okumadıysanız linkini hemen aşağıya ekliyorum tıklayarak okuyabilirsiniz.
flormar 2014 christmas collection

Flormar Christmas Collection 'ı çok güzel bir sunumla bana denemem için yollamışlardı.
En çok ilgimi çeken ürün bugün sizlere tanıtacağım vücut yağı oldu.

Flormar'ın ilk defa böyle bir ürününü kullanıyorum.
Ürün ışıltılar içeriyor ve sürdüğünüzde parıltılı ve aydınlık bir görünüme kavuşuyorsunuz.
Kokusu bir harika. Yazın sürdüğüm güneş kremine çok benzettim :)
Size yorumlarımı aktarabilmem için bütün gün evde olduğum bir gün uyguladım. Durup durup kokladım diyebilirim.
Sürdüğünüz zaman kısa sürede cildiniz tarafından emiliyor.
İçerdiği incir, pamuk ve keten tohumu özleri sayesinde cildinizi çok güzel nemlendiriyor herhangi bir kuruluk hissi kesinlikle yaratmıyor.
Omuzların üst kısımlarına, dekolte bölgelerinde yada tüm vücudunuzda bu yağı kullanıp yılbaşı gecesi tüm bakışların sizde olmasını sağlayabilirsiniz.
Kalıcılığı da gayet başarılı. 
Çok yoğun bir yapısı var ama çok kolay vücuda yayılıyor. Az miktarda uygulamanız yeterli olacaktır.
Ayrıca isterseniz vücut kremlerinizin içine az miktarda uygulayarakta kullanabilirsiniz :)




Dozunda uyguladığınızda sizi çok seksi gösterip tüm gece gözlerin sizin üzerinizde olacağını düşünüyorum. Ayrıca misss gibi de kokacaksınız. 



Denemek isterseniz Flormar'ın mağazalarında yada online sitesinde 29.00 TL ye alabilirsiniz. Ürün boyutu 30 ml. Ve kullanım süre 12 ay.


Aklınıza takılanları, sormak istediklerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz :)

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...