Bitenler & Çöpe Gidenler #7

26 Şubat

Merhabalar 
Bitenler & Çöpe Gidenler #6 yazısına kaldığımız yerden devam edelim. 
Bitenler & Çöpe Gidenler #6 yazısını okumadıysanız aşağıda ki linkte tıklayarak onu da okuyabilirsiniz. 
ozlemindunyasindan.blogspot.com.tr/bitenler-cope-gidenler-6


Cilt bakım ürünlerinden bitirdiklerime bakalım ;



IDA.KEW %100 Doğal Botanik Yüz Maskesi:
İçeriği temiz ve cildime bakım yaptığını hissettiğim maskelerden.
Haftada bir gün uyguladım. Uzun sürede dayandı. Ekonomik bir ürün. 

Yves Rocher Kayısılı Peeling:
Peelingleri cildime haftada 2-3 kere uyguluyorum.
İndirimli yakarlarsanız çok uyguna alabilirsiniz. Tavsiye ederim. 
Uygulama sonrası cildiniz de kadifemsi bir his bırakıyor.

Vichy ~ Aqualia Thermal Nemlendirici Krem:

Normal ve karma ciltler için bir krem.
Uygulama sonrası kolayca emiliyordu ve güzelce nemlendiriyordu. Kullandığım süre boyunca herhangi bir yan etki yaşamadım.

Bebak Zeytinyağlı El ve Vücut Nemlendirici Krem:
                        Bu kremlerin hem küçük hemde büyük boyu bende var.
                              Küçük boyu çantada taşımak için harika oluyor.
         Nemlendirmesini kokusunu sevdim. Evdede büyük boyunu severek                                                                                       kullanıyorum. 

Blistex Medplus :
Kışın vazgeçilmezim. Çok çok iyi bir ürün.
Hem dudaklarınızı koruyor hem güzel nemlendiriyor. Buram buram da nane kokuyor.
Bir daha alırsam böyle değilde lipbalm şeklinde alırım. Çünkü böyle ambalajları dışarda çıkartıp parmağımı sürmeyi sevmiyorum. Pek hijyenik gelmiyor.Evde kullanıyorum böyle ürünleri.



Bebak ~ Göz ve Dudak Makyaj Temizleyici:

Çift fazlı bir ürün. Paraben içermiyor. 
Performansını başarılı bulduğum bir ürün. 

Cosmo Shop Oje Çıkarıcı ( Badem kokulu ):
Kokusu çok güzeldi. Aseton kokusunu hissedip başım ağrımıyordu.
Oje çıkarmasını da çok başarılı bulduğum bir ürün oldu.
Tırnak çevremi de kurutmadı.
İsterseniz Watsonslarda bulabilirsiniz.



Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendili:
Her bitenler yazımın demirbaşı :)
En sevdiğim ve başarılı bulduğum makyaj temizleme mendilleri.
Çok fazla anlatmaya gerek yok direk tavsiye :)

İpek Pamuk:
Genel de makyaj temizleme için makyaj temizleme pedlerinden kullansamda oje çıkarmada onları başarılı bulmuyorum ve normal pamukları kullanıyorum.
O zaman da tercihim hep İpek markasının pamukları oluyor.

Son zamanların bitenleri bu şekildeydi. Baya ürün bitirmişim.
Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur.

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...