Flormar ~ Bay & Bayan Deodorantları

04 Şubat

Merhabalar 
Kısa zaman önce Flormar'dan online alışveriş yapmıştım.
Orada deodorantların fiyatını çok uygun görünce denemek için almıştım.
Kullandıkça yorumlarım oluştu şimdi sizlerle paylaşmak istiyorum.



Öncelikle bayan deodorantlarının stoklarında bir çeşit vardı. Maalesef bir tane alabildim.
Erkekte ise 3 seçenek vardı ve hepsinden babama denemek için aldım. 



Bayan deodorantı olan So Trend çiçeksi-meyveli bir koku. 
Tatlı kokuları sevenler mutlaka bayılacaktır diye düşünüyorum.
24 saate kadar kalıcılık vaad ediyor. Ama ben bu kadar kalıcılık göremedim malesef gün içerisinde mutlaka tazeleme gerektiriyor. 
Eğer bu kokuyu beğenirseniz parfümü de mevcut. İkisini birlikte kullanırsanız daha iyi sonuç alabilirsiniz. 
Fiyatı : 1.99TL




Erkek deodorantlarında 3 farklı seçenek vardı. Hepsinden denemek için aldım.
3 nün de kokusuna babamla bayıldık. 
Adları renklerinden almışlar.
Kırmızı olan : Karizmatik erkeklerin kokusu ( Baharatlı )
Turuncu olan : Sportif erkeklerin kokusu ( Meyveli )
Yeşil olan : Gizemli, çekici, tahrik edici bir koku olarak tanımlanıyor. Duygusal erkeklerin kokusu. ( Çiçeksi )

Bunlarda orta kalıcı fakat şöyle bir şey söyleyebilirim yeşil olanın hem kokusu hem de kalıcılığı daha farklı. 
Mutlaka mağazada bir koklamanızı tavsiye ederim.
Fiyatı : 1.99 TL

Diğer Deodorantlara göre fiyatları sizce de çok uygun değil mi ?



Denemek isterseniz Flormar mağazalarında yada sitesinden online alışveriş ile satın alabilirsiniz. 


Siz bu ürünlerden denediniz mi ? Yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim :)


Aklınıza takılanları, sormak istediklerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz :)

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...