Fresh'n Soft Ürünleri | Makyaj Temizleme Pedi - Makyaj Temizleme Mendili - Makyaj Düzeltme Çubuğu - Asetonsuz Oje Çıkarıcı |

10 Şubat

Merhabalar 

Uzun zaman önce Fresh'n Soft ailesinden Fresh'n Soft ürünlerini içeren bir paket almıştım. 
Paket içerisinde ki bütün ürünleri önceden denemiştim. Ürünleri 2. kullanışım oldu. 
Size de bu yazımla yorumlarımı paylaşmak istedim. 



Pakette bulunan ürünler;

- Makyaj Temizleme Pedi 
- Makyaj Temizleme Mendili 
- Makyaj Düzeltme Çubuğu 
- Asetonsuz Oje Çıkarıcı


Şimdi tek tek incelemeye başlayalım. 

Makyaj Temizleme Pedi;
%100 pamuklu dokusu var ve orta kalınlıkta her bir ped.
Makyajınızı çıkartmada bu pedleri kullandığımda en dikkat ettiğim kenarda ki dikiş yerlerinin yüzümü çizmemesi zarar vermemesi oluyor. 
Bu pedler de böyle bir sorun yaşamadım. Yumuşak yapısını sevdim.
Makyaj temizliğinde rahatlıkla tercih edebilirsiniz.

Makyaj Temizleme Mendili;
Bu mendillerin 2 çeşidi bulunuyor.
Kuru ve hassas ciltler için & Normal ve karma ciltler için.
Bu mendillerden kaç tane bitirdim bilmiyorum. 2 çeşidini severek kullandım.
Bitenler yazımda çokça görmüşsünüzdür zaten.
Çok ağır makyaj yapmadıysam 1 mendil eğer yaptıysam 2 mendil temizlemem için yeterli oluyor. 
Benim her zaman elimin altında bulunur. 
Benim Makyaj Temizleme Mendilleri arasında favorim !

Makyaj Düzeltme Çubuğu;
Makyaj Düzeltme Çubukları da %100 doğal pamuktan üretilmiş.
Bir ucu yassı bir ucu sivri şekilde. Makyaj hatalarınızı düzeltmede sizlere yardımcı oluyor.
Ayrıca oje sürerken taşırdığını kısımları bu çubukların sivri yerine aseton dökerekte kolayca düzeltebilirsiniz. 

Asetonsuz Oje Çıkarıcı;
Bu oje çıkarıcı koyu ojelerde orta diğer ojelerde başarılı bir çıkartma sağlıyor.
Tırnak diplerini biraz kurutabiliyor.
Ama beni en rahatsız eden yanı kokusu :\ Çok ağır bir kokusu var maalesef. 

Fresh'n Soft Ürünleri hakkında genel izlenimleri bu şekilde. Genel olarak severek kullanıyorum.
Sizin favori Fresh'n Soft Ürünleriniz neler ? Paylaşırsanız sevinirim :)
Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...