La Roche Posay ~ Tolerıane Gel Mousse | Favori Yüz Temizleme Jeli'm |

02 Şubat

Merhabalar 
Bugün yüz temizleme de benim için favori olan bir üründen bahsetmek istiyorum.
Bu ürünle cilt bakımı yaptırdığım zaman Nesrin Hanım sayesinde tanıştım. Temiz içerikli olması ve cildimi diğer ürünlere göre daha iyi temizleyeceğini söylemişti. O önerir de ben almaz mıyım o gün hemen aldım ve kullanmaya başladım. 



Öncelikle bu Yüz Temizleme Jeli normal ve karma hassas ciltler için uygun.
Benim cildimde karma ve hassas. Yani tam cildime göre bir ürün.
Jel kıvamında bir ürün. Yoğun bir yapısı var. Çok çok az miktar uygulamanız yeterli oluyor.
Günlük yüz ve makyaj temizliği için kullanılabiliyor.
En önemli özelliği sabun, parfüm ve paraben içermiyor ! 
Kokusuz bir ürün.


Nasıl kullandım ;
Cilt temizliğimde sabah akşam hiç aksatmadan kullandım.
Cildimde makyaj olduğu zaman da makyaj temizleme mendili ile kabasını aldıktan sonra bu ürünle cildimi yıkadım. 
Uygulama sonrası ciddi anlamda cildinizin temizlendiğini hissedebiliyorsunuz.
* Kurutmadan temizlemesi ayrıca güzel yanı.

Uygulama sırasında resimde gördüğünüz Gratislerde satılan fırça ile uyguladım. 



Ayrıca benim en sevdiğim yanı karma olan cildimi normale döndürdü. Artık T bölgem de eskisi gibi yağlanma, parlama gibi sorunlar ile karşılaşmıyorum. Tabi ki bu düzenli kullanmamdan dolayı aldığım bir sonuç oldu. 
* Kesinlikle göz çevrenize böyle ürünleri getirmemeyi unutmayın. 

Ürün 150 ml. Ben herhangi bir eczaneden 42 TL gibi bir fiyata almıştım. 
Fiyatı biraz fazla gelenler olabilir. Onlar için şunları söyleyebilirim ;
Ürün çok bereketli. Neredeyse alalı 1.5 ay oldu. Yarısına yeni gelmişimdir. 
Sabun, parfüm ve paraben içermiyor !
Ayrıca online satış yapan eczanelerde indirimler de daha uyguna alabilirsiniz.

Benim cildimde herhangi bir probleme sebep olmadı aksine daha iyi geldi. 
Cilt bakımında uzun süredir kullandığım ürünler ya sivilce yapıyordu ya çene bölgemde pütürler oluşturuyordu böyle bir ürünü gördükten sonra ' İşte benim temizleyecim bu ' dedim.
Anlayacağınız gibi kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün. 


Sizin bu ürün hakkında yorumlarınız nasıl ?
Aklınıza takılanları, sormak istediklerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz :)

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Ben de severek kullanıyorum bu ürünü hem cildimi germiyor hem de içeriği çok temiz :) fiyatı da bence bu ürün için oldukça uygun hele ki indirim dönemlerinde :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...