Ruby Kisses ~ Pot O'Miracle Lip Revitalizer

19 Şubat

Merhabalar 
Kışın soğuklardan dudaklarımızı çok iyi korumamız ve güzelce nemlendirmemiz lazım.
Bunlar için de piyasa da binlerce marka lipbalm'lar var. Bu ürün lip balm olarak geçmiyor aslında. Lip Revitalizer diye geçiyor. Dudak canlandırıcı - Dudak Onarıcı Balm olarak geçiyor. 
Lipbalmlar gibi sadece dudaklarımızı nemlendirmiyor aynı zamanda koruyup onarıyor.
 Pot O'Miracle Lip Revitalizer ;
Dudaklarınızı besliyor, nemlendiriyor ve onarıyor. 
Kuru ve çatlamış dudaklarınız için ideal. 
( Ben değilde bunu kardeşim de direkt gördüm. Kardeşim ağır bir grip geçirdi. Ateşlenme falan çok oldu ve bu ateş dudaklarına vurdu bu yüzden dudakları çok kötü çatladı ve kabuk kabuk yara oldu. Bol bol bu üründen uyguladık ve gün içerisinde akşama kadar çok hafifledi dudağında ki yaralar. Ertesi güne hiçbirşey kalmadı.)
İçerisinde shea yağı,badem yağı, mentol ve %2 nane yağı içeriyor.
Uçuğa nedeni ile olan sızıyı ağrıyı hafifletiyor.
Ürünün herhangi bir tadı yok fakat nane kokusunu alabiliyorsunuz.
Bu tarz ambalajlı ürünleri evde uyguluyorum. Dışarda parmağımı daldırıp uygulamayı sevmiyorum.
Bu tarz ürünleri kullanırken de hijyen açısından ekstra dikkat etmek gerekir. 
Ben genellikle kulak çubukları ile uygulamayı tercih ediyorum. Parmaklarımı çok kullanmamaya özen gösteriyorum.
Gece yatmadan önce uyguluyorum. Sabah yumuş yumuş dudaklarla uyanıyorum.
Sabahta rujumun altına uygulayıp öyle evden çıkıyorum. Gün içerisinde tabi ki tazeleme istiyor. Ama zamanda yanımda olan lipbalmlar ile nemlendiriyorum.
 Pot O'Miracle Lip Revitalizer vaad ettiği herşeyi yerine getiriyor.
Ben çok severek kullanıyorum. Çokta bereketli bulduğum bir ürün.
Kalıcılığı ve o güzel nemlendirmesinden benden tam puan aldı.
24 ay kullanım ömrü var.
Watsonslarda 16.90 TL ' ye bulabilirsiniz.

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...