Flormar 9'lu Makyaj Fırça Seti

05 Mart

Merhabalar 
Bugün çok ilgi gören Flormar 9'lu Makyaj Fırça Setinden bahsedeceğim.
Sizde Flormar 9'lu Makyaj Fırça Setini merak ediyorsanız yazımı okumaya devam edebilirsiniz.
Keyifli okumalar :)



Bu set bana Flormar ailesi tarafından hediye edilmişti.
Hatta siz çok beğenince bende siteden 75 TL üzeri alışveriş yaparak bir tane daha setten edinip size çekilişle hediye etmiştim.

Gelelim sette bulunan fırçalara ve işlevlerine;
Sette 9 fırça bulunuyor ve hepsi küçük boy.
Seyahatte yada çanta da taşımak için ideal.



Hepsi küçük bir kutu içerisinde. Kutu da gayet sağlam.
Kutuyu açtığınız da tüm fırçalar sıralanıyor ve çok şık bir görüntü alıyor bence.
Ayrıca fırçaların pembiş pembiş olması ayrı bir şirin.


Fırçaların tüyleri oldukça yumuşak. Hepsini değil ama aralarında bir kaç tanesini yıkadım. Tüylerinde herhangi bir dökülme sorunu yaşamadım. Hızlı şekilde de kurudu.

Tek tek fırçaları inceleyecek olursak;

Fondöten fırçası, uygularken herhangi bir sorun yaşamadım. Ürünü güzelce cildinize uygulamanızı sağlıyor. Fırça izleri kalmıyor.
Bu tarz fırçalarla fondöten uygulamayı çok sevmiyorum nedense. Kapatıcı uygulamada daha çok tercih ediyorum.


Allık - Pudra Fırçası, bu fırça çok amaçlı. Ben allık uygulamada kullandım. Yoğun yapısı var fırçanın ondan dolayı az ürün almanız yeterli oluyor. Allık, pudra uygulamasında kullanabileceğiniz gibi fondöten uygulamada bile kullanılabilir.


Kapatıcı fırçası, göz altınıza yada bir noktaya kapatıcı uygulamada başarılı bir fırça.
Hatta far uygulamada bile kullanabilirsiniz. Tüm göz kapağına uygulama yapabileceğiniz gibi karıştırma fırçası içinde kullanabilirsiniz.


Kesik uçlu eyeliner fırçası; sette ki en başarılı bulduğum fırça.
Jel eyeliner uygulamasında çok başarılı. 
Kaşları doldurma da aynı performansı gösteriyor.



Kaş ve kirpik fırçası, kirpik kısmını sevdim.
Rimel uygulamasından sonra topak topak kalan yerleri alıyor ve son dokunuş yaparak yapışmış kirpikleri ayırıyor.
Ama kaş kısmını çok sert buldum. 


Dudak fırçası, ruj, gloss gibi uygulamalarda kullanabilirsiniz. 
Ben fazla dudak fırçası tercih etmediğim için elim bu fırçaya bu amaçla pek gitmiyor.
Eyeliner fırçasını kaş doldurmada kullanıyorsam bununla da eyeliner uyguluyorum :)
Sette ki her fırçanın oldukça işlevsel olduğunu bir daha söylememe gerek yok sanırım :)



Bu gördüğünüz 3 fırça birbirine çok benziyor. Sadece tüylerinin uzunlukları ve tüy sıklıkları farklı.



İlk olan en kısa tüylere sahip olan fırça. Kirpik diplerine far uygulamada, kaş doldurmada yada kapatmak istediğiniz ufak yerlere kapatıcı uygulamada kullanabilirsiniz.
Ortada ki fırçayı tüm göz kapağınıza far uygulamada kullanabilirsiniz.
En son da ki fırça ise kapatıcı uygulamada kullanabilirsiniz.

Küçücük set içinde hem çok fırça mevcut hemde hepsinin çok fazla kullanım alanı var.
Sizde bu sete sahip olmak istiyorsanız Flormar.com'dan alışveriş yapmanız gerekiyor.
Flormar.com'dan 50 TL ve üzeri alışverişlerinize kargo ücretsiz.
75 TL ve üzerine ise bu fırça seti hediye.
Bu kampanya 8 mart tarihine kadar geçerli. Elinizi çabuk tutmanızda fayda var :)

Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur.

Yazıyı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İzleyiciler ~ Blogumu Takip Edin ' kısmından takip alıp destek verirseniz çok mutlu olurum :)


  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Kişiye Özel Kupa Bardak - Ürünlerimizi incelemek ister misiniz?
    https://www.hediyelife.com/kupa-bardaklar

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...