Flormar Care4Lips

23 Mart

Merhabalar 
Flormar'ın yeni serisi Care4Lips herkesin fazlasıyla dikkatini çekti.
Bana ilk geldiğinde daha satışa sunulmamıştı. İnstagram da paylaştığımda çok fazla yorum aldım.
Artık hem mağazalarda hem internet sitesinde satışta.
Şimdi de yorumlarımı sizinle paylaşıyorum.



Care4Lips direk ambalajları ile dikkat çekiyor. Renkli ve şirin ambalajları herkesin hoşuna gidiyor.
Yurtdışında oldukça popüler olan EOS'un muadili.
Daha önce EOS kullanmadığım için malesef bir fikrim yok ve Care4Lipslerle bir karşılaştırma yapamayacağım.

Care4Lips'ler dudaklarınıza meyve tadında bakım yapıyor.
Dudaklarınızı yumuşak, pürüzsüz ve sağlıklı dudakları haline getirmeye yardımcı oluyor.


6 farklı seçeneği var.
6'sıda farklı renk ve aromalardan oluşuyor.
Mor renklisi : çilek
Beyaz renklisi : karamel
Mavi renklisi : yabani meyve
Yeşil renklisi : elma
Pembe renklisi : karpuz
Turuncu renklisi : mandalina 



Kapağı açar açmaz kokularını hissedebiliyorsunuz ki dudağa uyguladığınız da çok daha net tatları hissedebiliyorsunuz.
Uyguladığınızda hafif parlaklık sağlıyor.
Ruj uygulamadan önce uygulayabilirsiniz. Dudağınız tarafından kısa sürede emiliyor.
Yağlı bir his bırakmıyor.


İçeriğinde ki kakao ve shea yağı ile zenginleştirilmiş formül dudakları besliyor ve bakımlı kalmasını sağlıyor. Orkide çiçeği özü, dudakların nem dengesini sağlamaya yardımcı oluyor. 
SPF 15 koruma faktörü ile dudakları güneşin zararlı etkilerine karşı koruyor bence bu büyük bir artı.



Care4Lips'lerin renklendirmesi anlık. Gün içerisinde mutlaka tazeleme gerektiriyor.
Ama bu şirin ambalajları çantanız da rahatlıkla taşıyabilirsiniz. Ambalajları gayet sağlam.
Fiyatı : 12.50 TL.
Favorim : Mandalinalı olan !

Yazıyı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İzleyiciler ~ Blogumu Takip Edin ' kısmından takip alıp destek verirseniz çok mutlu olurum :)


  • Share:

You Might Also Like

9 yorum

  1. Cok güzel bir yazi olmus... Ama bu 4 tanesi mi 12.30??? Bir tanesi mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bir tanesinin fiyatı 12.5 TL'dir.

      Sil
  2. Gratislere gelirmi sizce bence gelsin yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle koleksiyon ürünleri sadece mağazalarda görüyorum hep.

      Sil
  3. ayy bende çok merak ediyordum hemen alıcam ben mandalina ve elmalı almayı düşünüyorum nedense diğerlerinin kokusu hiç güzel gelmedi bana sence elmalı nasıl :D

    YanıtlaSil
  4. Kalkmış diye duydum acaba geldi mi bu arada Ankara'daki Kızılay Avm de flormar mağazası var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben de ankarada yaşıyorum bulamadım. Ama yeni serisi çıktı atlantis avm'de var.Fiyarı 15 tl. Ama hangi aromadan alcağıma karar veremedim ):

      Sil
    2. bu arada bugun tekrar oraya gittim almaya kalmamış çok üzgünüm yaaa ): bidaha gelmicekmiş ama panora avm de var (eos)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...