Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

21 Nisan


Merhabalar
Nivea'nın kremlerinden evine girmeyen yoktur herhalde. Herkesin sevdiği bir markadır Nivea.
Bugünde Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi hakkında yorumlarımı paylaşacağım.
Merak ediyorsanız okumaya devam edebilirsiniz. Keyifli okumalar..

Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi


Nivea Soft Krem;
Günlük kullanım için hazırlanmış.
Anında emilen etkili bir nemlendirici.
Jojoba yağı ve E vitamini içeriyor.


Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

El, vücut ve yüzünüz için kullanabiliyorsunuz.
Hafif formülü ile cildinizi beslemeyi, nemlendirmeyi ve ipeksi bir yumuşaklık kazandırmayı vaad ediyor.

Gelelim yorumlarıma;
Kokusu bildiğiniz klasik Nivea kokusu ki ben bu kokuya bayılıyorum. Çok fresh çok doğal bir kokusu var.
Ürün sıvıya yakın kıvamda. Sürdüğünüz anda 1 dk geçmeden emiliyor.
Elinizde kremi bir daha asla hissetmiyorsunuz nemli bir his kalıyor sadece.


Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

Yüzümde hiç denemedim fakat el ve vücudum için uzun süredir kullanıyorum.
Epilasyonda dolayı kuruyan gerilen cildime çok iyi geldi.
Duştan sonra uyguluyorum. Hemen emilmesi harika. Emilmesini beklememe gerek kalmıyor. Hemen kıyafetlerimi giyebiliyorum. Cildimi de çok güzel nemlendiriyor.

İçeriği konusunda paraben görmedim. Ama parfüm, alkol olduğunu gördüm.

Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi İçeriği

Bende hem 75ml hem de 300ml boyutları var.
Küçüğü çantamda diğeri de evde vazgeçilmezim.
Her yerde kolaylıkla bulabilirsiniz.

Yazımı okuduktan sonra blogumu sağ tarafta bulunan ' BU BLOGU TAKİP ET ' 

resmine tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...