Pure Beauty BB Krem

10 Nisan

Merhabalar
Watsonslarda satılan Pure Beauty BB Krem'i bugün bloga konuk oluyor.



Pure Beauty BB Krem;
Tek ve yeterli miktarda uygulama ile cildinizi nemlendirirken, fondöten kullanmadan kapatıcılık özelliğinden yararlanabilirsiniz.
Cildinize aydınlık ve doğal bir görünüm kazandırırken, sizi güneşin zararlı etkilerinden korur. 
Antioksidan etkiye sahiptir, tüm gün cildinizi nemlendirir. 
Hafif yapısı ile cilde esneklik kazandırırken cildin beslenmesine ve pürüzsüz bir görünüme kavuşmasına yardımcı olur. 
Cildi aydınlatır, lekeleri ve gözenekleri kapatır. 
Paraben, lanolin, alkol içermez.





Yorumlarıma gelirsek;
BB kremleri günlük hayatımda fondöten yerine sık sık kullanıyorum.
Fondötenler ile cildimi kapatmamış oluyorum.
Kapatıcılığı orta. Ayrıca kapatmak istediğim yerleri kapatıcı uygulaması yaparak günü kurtarabiliyorum.
Ciltte olan renk eşitsizlerini güzel dengeliyor.
Çok hafif bir kokusu var.
Uyguladığımda cildimde yarattığı aydınlık görünüme bayılıyorum. 
T bölgesi yağlı olan bir cilde sahibim. Gün içerisinde oluşabilecek parlamaya karşı mutlaka T bölgeme pudra uygulaması yapıyorum.

Uygularken el, fırça yada süngerle uygulama yapabilirsiniz. Ben fırça ile uygulamayı tercih ediyorum.



Ürün paketinin içinde aldığınızda çok az varmış gibi geliyor. Bu ne ya hemen biter bu falan diyebilirsiniz benim gibi :)
Ama ürün o kadar yoğun kıvamda ki çok az ürün cildinize uygulama için yeterli oluyor. 1 ayı geçti kullanıyorum hala içinde var.

Pure Beauty BB Krem'lerin tek renk seçeneği var.
Cildinize uyguladıktan bir kaç dk sonra ten renginizi alıyor.
Buğday tenliyim renk konusunda sıkıntı yaşamadım. Belki çok esmerlere uymayabilir.

Ne kadar yoğun yapıda olsa da cildinize uygulaması çok kolay. Çünkü yumuşak bir dokuya sahip ve cildinizi çok güzel nemlendiren bir ürün.

SPF42 koruma içermeside ayrıca güzel.

Benim birde BB kremi şöyle uyguluyorum. Özel günlerde fondötenin altına uyguluyorum.
Ardından fondöten uygulaması yapıyorum. Sonuçtan çok daha memnun kalıyorum.
Cildimi porselen gibi yapıyor. Ama tabi BB kremden çok ince tabaka halinde uyguluyorum.

Benim için tek eksisini şöyle açıklayabilirim. Sorunlu bir cilde sahibim. Dönem dönem sivilcelerim çıkar bunlar zamanla söner. Yada onlarla oynarım kabuk tutar. Kabuk tuttuğunda yada bir bölgem çok kuruduğu zaman onları daha da ön plana çıkartabiliyor.


Ciltte Duruşu
Uzun bir inceleme yazısı oldu. Umarım sizin için yorumlarım faydalı olmuştur.
Başta dediğim gibi Pure Beauty markasına Watsonslardan ulaşabilirsiniz.
Ben bir indirimde almıştım hatırlamıyorum tam fiyatını ama 20 TL civarındaydı diye hatırlıyorum.
Birde Watsons Kadınlar Günü kutlama paketinde yollayınca bende yedeklenmiş oldu.
Çok mutlu oldum :)
Çok sorunlu bir cildiniz yoksa, kapatıcı bir ürün istemiyorsanız size de önerebilirim.

Yazımı okuduktan sonra blogumu sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...