Bebak Nemlendirici Güneş Kremi | Spf50+ Yüksek Koruma

26 Mayıs

Merhabalar
Malum yaz geldi artık güneşin zararlı ışınlarına karşı cildimizi korumalıyız.
Ben cildimi korumak için Bebak markasının Nemlendirici Güneş Kremi Spf50+ kullanmaya başladım. Sizlerle de yorumlarımı paylaşmak istiyorum. Merak ediyorsanız okumaya devam edebilirsiniz. Keyifli okumalar ..





Bebak Nemlendirici Güneş Kremi;
Yüksek koruma faktörü içeriyor. ( Spf50+ )
Beta Karoten, UVA ve UVB filtreleri ile cildinizi güneş yanmalarına karşı koruyor.
Cildinizi hem nemlendiriyor ve koruyor.
Sürdükten kısa süre sonra emiliyor. Yapış yapış bir his bırakmıyor.
Güneşe maruz kalmadan önce uygulamanız gerekiyor ve göze temastan kaçınmalısınız.

Bebak Nemlendirici Güneş Kremi

Kullandığım süre boyunca cildimde herhangi bir reaksiyona sebep olmadı.
Suya dayanıklı bir ürün.
Parabende içermiyor.
Ürün 75 ml ve 12 ay kullanım süresi var.
Sabahları evden çıkmadan önce cildimi temizledikten sonra uyguluyorum. Kısa süre sonra emiliyor üstüne makyajımı yapacaksam öyle yapıyorum.
Kokusu da hoş ve hafif.


İçerik

Eğer korumaya yönelik değilde bronzlaşmaya yönelik bir ürün önerisi isterseniz gene Bebak markasının kakao özlü güneş bakım sütünü denemenizi tavsiye ederim.
Geçen yaz sadece bu ürünü kullanarak çok güzel bir bronzluk elde ettim. Şimdiden ben raflarda aramaya başladım çünkü çok zor bulunuyor :)


Yazımı okuduktan sonra blogumu sağ tarafta bulunan ' BU BLOGU TAKİP ET ' 
resmine tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Merhaba bebek güneş kremi kullanmaya başladım ama açtığımda zor sıktım yani biraz,katı gibi. Eczaneden aldım son kullanma tarihi geçmemiş bu normal mi.eczaci çok az elinize sıkın onu dağıtın sonra yüzünüze uygulayın dedi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...