Oriflame The One Serisi Makyaj Ürünleri | Mat Ruj - Maskara - Eyeliner

29 Mayıs

Merhabalar
Oriflame markasının The One serisi çok başarılı bulduğum bir seri. Daha önce far, oje, ruj ve kalem eyeliner denemiştim. Ayrıntılı yazısını yazmıştım. Okumak isterseniz hemen linkini koyuyorum.
Şimdide yine The One serisine ait olan mat rujunu, maskarasını ve likit eyelinerı hakkında yorumlarımı sizlerle paylaşacağım. Şimdiden keyifli okumalar.




Sırasıyla anlatmaya başlıyorum.

The One Colour Unlimited Mat Ruj :



Adından da belli olduğu gibi bu seri mat.
Bendeki rengi nar çiçeği kırmızısı tonlarında. Yaz-kış kullanabileceğiniz bir renk.



Yalnız ben yazları dudaklarda ışıltılı duruşları seviyorum. Mat rujlar kış ve sonbahar dönemlerinde favorim oluyor.
Ruj mat yapıda olmasına rağmen dudağınıza sürerken zorlamıyor. Rengini tek dokunuşta veriyor.



Sürüldükten kısa süre sonra matlaşıyor. Kalıcılığı güzel.



Hoş bir kokusu var fakat uygulamadan sonra koku gidiyor.
Rujun yapısı ince uzun. İnce olduğu içinde sürerken daha pratik buluyorum.
Size tavsiyem mat rujları seviyorsanız dudak peelinglerine mutlaka önem verin. Çünkü mat rujlar dudak kusurlarını diğer rujlara göre daha da belli ediyor.
Mayıs ayı kataloğunda indirimde. 27.90 TL 'den 14.90 TL'ye düşmüş.
Bendeki rengi #red passion.




The One Wonder Eyeliner :



Fırça yapısı beni çok sevindirdi. Eğimli fırçası sayesinde kuyruk kısmını daha kolay yapmamı sağladı.
Likit yapıda. Bu tarz eyelinerlarda dikkat ettiğim kuruma süresi. Sürdükten kısa süre sonra kuruyor ve kendini sabitliyor. Akma yada bulaşma gibi sorun yaşamadım.
Rengini tek severde elde edebiliyorsunuz ama daha net sonuç istiyorsanız 2. katı geçmenizde fayda var.
Likit yapıda bir ürün olduğu için bana ıslak parlak görünüm verir izlenimi bırakmıştı ama denedikten sonra mat bitişli olması beni sevindirdi.



Tek renk seçeneği var siyah. 
Mayıs ayı kataloğunda indirimde. 24.90 TL yerine 13.90 TL.




The One Eyes Wide Open Maskara :



Seride en dikkatimi çeken ürün oldu. Nedeni ise maskarayı uyguladığınız zaman gözlerinizi açtığı ve daha büyük daha beyaz göstereceğini vaad ediyor.
Yapılan araştırmalara göre bu sonuca varılmış %30 oranında gözlere belirginlik sağlamayı vaad ediyor.
Bir gün uyguladım ve erkek arkadaşımla buluştum. Biraz zaman geçtikten sonra erkek arkadaşımın dikkatini çekti. Gözlerin daha beyaz mı daha mı büyük duruyor bugün senin dedi :) Demekki işe yarıyormuş maskara dedim :)
Maskaranın bende ki rengi siyah. 
Zaten uzun kirpiklere sahibim ama kirpiklerimi dahada belirginleştirip hacim vermesini sevdim. Günlük hayatta favorim oldu ! 



Fırçanın uç kısmı alt kirpiklerinize uygulama yaparken kolaylık sağlıyor.
Sizde bu gözü açan maskarayı denemek istiyorsanız Mayıs ayı kataloğunda fiyatı 27.90 TL.




Seri olarak yorumlarım bu şekilde. Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur.


Yazımı okuduktan sonra resmine tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...