Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi

30 Haziran

Uzun zamandır kullandığım tek göz makyaj temizleyicisi var!
Oda Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi.
Şu an 2. şişemdeyim. Bu kadar sevmişken sizinle yorumlarımı paylaşmak için biraz geç kaldım. 
Hadi hemen yorumlarıma geçelim.




Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi;

-Çift fazlı bir ürün. Kullanmadan önce çalkalamanız gerekiyor. 
-Çift fazlı olması ilk kullandığım zamanlarda göz çevremde yağ bezeleri sorunu yaratır mı  dedim ama böyle bir sorun hiç yaşamadım. Zaten gözlerimi sildikten sonra gözlerimi mutlaka güzelce yıkıyorum.

-En ağır göz makyajımı silerken bile hiçbir zorluk yaşamıyorum. Max. 2 pamukla göz makyajımı rahatlıkla temizleyebiliyorum.

-Temizlemeyi de pamuğa az miktarda döküyorum ve bir süre göz kapağımda bekletiyorum. Ardından yavaş hareketlerle siliyorum. 
Göz çevremiz en hassas bölgelerimizden hızlı yada sert şekilde silerseniz kırışıklıklara ve kirpiklerinizin dökülmesine sebep olabilirsiniz.

-Hem uygun fiyatlı hemde kolayca bulunabilen bir ürün.

-Eksi yanlarına gelirsek, kapak kısmı çok büyük ve dökmeye çalıştığınızda çok fazla ürün geliyor ve boşuna ürün israf oluyor. Buna çözüm bulunmalı yada siz başka ambalaja dökerek kullanabilirsiniz.

-Benim için diğer eksisi de pamuğa döküp gözlerinizi silerken pamuğu ellerinizle tuttuğunuz sırada ellerinize de oldukça yağlandırıyor. Göz makyajını çıkardıktan sonra mutlaka yıkamayı unutmayın!

~~~~

Yazımı okuduktan sonra aşağıda ki resime tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...