Avon Makyaj Süngeri

14 Temmuz

Merhabalar 
Makyajda daha doğal sonuçları sevenlerin tercihi oluyor her zaman makyaj süngerleri!
Bugünkü yazımda da sizlere Avon markasının bu pempiş makyaj süngerini inceleyeceğim.
Keyifli okumalar..



Bu süngeri canım arkadaşım Ümmühan kendi yaptığı etkinlikte bize hediye etmişti. Yazıya başlamadan ona tekrar teşekkür etmek istiyorum.

Bu sünger ile mükemmel bir fondöten uygulaması vaad ediliyor. Ben yanlızca açıklamasın da ki gibi kullanmıyorum. Göz altıma kapatıcı uygulamada, küçük kusurlarımı kapatmada, krem allık, aydınlatıcı uygulamada da kullanıyorum. Tek bir uygulama için sınırlamak yanlış bence.

Uygulamadan önce süngeri hafif su ile nemlendiriyorsunuz. Ardından küçük dokunuşlar ile uygulama yapıyorsunuz. Ben uygulama sırasında sürerek değilde küçük tampon hareketler ile uygulama yapmayı seviyorum. İnce ucu ile gözlerinin iç köşelerine, burun çizgisine ve çene çizgisine uygulama yapabilirsin.


Uygulama sırasında bıraktığı doğal hissi seviyorum. Yazın elim fırçalardan daha çok böyle süngerlere gidiyor.

Sünger uygulama sırasında diğer süngerler gibi ürünün neredeyse yarısını emmiyor.  

Benim için eksilerine gelirsek piyasa birden çok makyaj süngeri var. Ve benimde denediğim 2 tane sünger markası oldu. Diğerleri kuru halde bile çok yumuşaktı, su ile de nemlendirince daha da yumuşak bir hal alıyordu. Avon makyaj süngeri kuruda nemli iken de diğer süngerlere göre oldukça sert yapıda.

Avon Makyaj Süngerini temizlediğim sırada suyunu almak için sıkarken tüm gücümü uyguluyorum neredeyse ve bu beni çok zorluyor.

Avon K-8 kataloğunda  Avon Makyaj Süngeri fiyatı 20.50TL. 
Avon Kataloğunda inceleyebilirsiniz.
Avon Online Katalog

~~~~

Yazımı okuduktan sonra aşağıda ki resime tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...