Doğal Dudak Peelingi Yapımı

26 Temmuz

Merhabalar 
Dudak bakımı yaz-kış önem verdiğim bir bakımdır.
Bu bakımında da evde yaptığım bir peeling var. Tarifini yazının devamında, keyifli okumalar...




Lush mağazası Türkiye den çekilmeden önce Lush markasına ait dudak peelingini severek kullanıyordum. Hem elimdeki bitince hemde Lush mağazası artık Türkiye de olmayınca internette araştırmalarımla kendim de yapabileceğimi anladım ve bu bilgiyi sizinle de paylaşmak istedim.

Öncelikle dudak peelingi ne işe yarar ?
Dudaklarınız da oluşan örü derilerin atılmasını 
Dudaklarınızda rujun daha güzel gözükmesini 
Dudaklarınızda kan dolaşımını hızlandırarak daha güzel daha canlı gözükmesini sağlar.

Kısacası çatlayan dudaklarınız o soyulan derisini atmaya yardımcı olarak daha güzel gözükmesine yardımcı oluyor. 

Yapmamız için gerekli malzemeler ise:


1 yemek kaşığı toz şeker ( tercihe bağlı esmer şeker de olabilir )
1 çay kaşığı zeytinyağ
1 çay kaşığı bal 
Yaptığımız peelingi koyabilmek için kap.

Şekerin içine zeytinyağı ve ardından balı ekleyin. İyice karıştırın.
Ve sonuçta peelingimiz hazır. Artık kabınıza koyarak kullanmaya başlayabilirsiniz.

Uygulamasına gelirsekte, elinize çok az miktarda alıp dudaklarınıza masaj yaparak 1-2 dk kadar uygulayın. Kimileri ürünü eski diş fırçasına alıp fırça yardımı ile dudağına uygulayabiliyor.
Buda tamamen tercih meselesi. 
Ardından ılık su ile durulayın. 
İçerisinde ki şeker dudağınızın üzerinde ki kabukları güzelce alıyor.
Yağ ve balda dudaklarınızı yumuşacık yapıyor.
Ardından da dudak nemlendiricilerinizden uyguladığınız zaman bakımınız tamamlandı demektir. 

Ben hafta da 2 kez yapmaya özen gösteriyorum. Çünkü düzenli uygulamada rujun dudağımda daha güzel durduğunu fark edebiliyorum. Özellikle mat rujlar dudak kusurlarını daha fazla ortaya çıkarmaktadır. Dudak peelingi yaptıktan sonra daha güzel uygulama ve sonuç elde edebiliyorsunuz.

Umarım ilginizi çekmiştir bu yazım. Yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim :)


~~~~

Yazımı okuduktan sonra aşağıda ki resime tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...