Alışveriş Postu

04 Ağustos

Merhabalar :)
Sizin en sevdiğiniz yazılardan biri ama ne zamandır çıkıp uzun uzun alışveriş yapacak vakti hem bulamıyorum hemde sadece ihtiyacım olan ürünleri aldığım için bir parça birşey alıp geliyorum onunda yazısı olmuyor tabiki :)
Hafta sonu bir kaç mağazadan alışveriş yaptım ve hemen sizinle paylaşmak istedim.
Neler almışım yazının devamında keyifli okumalar..



İlk durağım Flormar mağazası oldu. İnternette baktığımda tamda merak ettiğim ürünler indirimdeydi bende hafta sonu gidip hemen mağazadan aldım.



Flormarın Colorliner serisinden 2 rengi bende firma gönderisi ile vardı. Mavi ve turkuaz.
Ben kahverengisini çok merak ediyordum. Hazır bu seride de indirim vardı hemen aldım.
İndirimsiz fiyatı: 15.90 Tl
İndirim ile 7.95 Tl ye aldım.

Flormardan diğer aldığım bir üründe mat far.
Bende ki rengi ten renginin bir-iki ton açığı.
Ten rengi farım çok var kenarda ama bunun duruşunu da çok beğendim. 
Bir-iki ton açık olması göz kapaklarında daha aydınlık görünüm veriyor ve daha hoşuma gitti.
İndirimsiz fiyatı:12.90 Tl
İndirim ile 6.95 Tl ye aldım.



Sonra ki durak Rossmann. Buradan da 4 parça ürün aldım.
Öncelikle İsana deodorantlar hakkında çok yazı okudum çok merak ediyordum.
Hem uygun fiyatlı oluşu hem alüminyum içermemesi güzel.
Fiyatı: 3.49 Tl



Rival de Loop markası da uygun markalardan biri.
Öncelikle ojeyi almak için gitmiştim. Kapatıcılarınıda denemek için baktım ve bu kapatıcısını çok beğendim.
Bu markayla ilk defa tanışmış olacağım bakalım ilerleyen günlerde yorumlarım nasıl olacak.
Oje fiyat: 4.99 Tl
Kapatıcı fiyat: 7.79 Tl



Bu şekeri erkek arkadaşımın ısrarı ile aldık ve bayıldım. Çok hoş bir tadı var çok güzel serinlik veriyor.
Fiyatı: 8.99 Tl


Bershka'da gezerken çok sıkılıyorum hem kalabalık hem de pazar gibi çok dağınık oluyor.
Normalde kıyafetlere bakmaya girmiştim ama yukarı da ki gibi durumla karşılaşınca takı kısmı boştu hemen oraya attım kendimi. 
Son zamanlarda çok beğendiğim bu 3lü kolyelerden buldum ve aldım.
Fiyatı: 19.95 Tl



Ve Ağustos ayına girmiş bulunuyoruz yani benim doğum günü ayıma :)
Yves Rocherdan da doğum günü hediyemi aldım.
Doğum günü kampanyası olan 2al 1 öde kampanyasında da parfüm almayı düşünüyorum.
Siz neler düşünüyorsunuz ?

Şampuan fiyatı: 19.90 Tl



Aldıklarım bu şekildeydi. Bunlardan kullandıklarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum. Çünkü hepsini neredeyse ilk defa kullanacağım.

~~~~

Yazımı okuduktan sonra aşağıda ki resime tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...