Yves Rocher UV Beauty Shield | SPF 50 | Yaşlanma Karşıtı Koruyucu Yüz Kremi

26 Ağustos

Yaz aylarının benim için olmazsa olmaz ürünü Güneş Koruma Kremleri..
Cildime hiçbirşey sürmesem bile güneş koruma kremi sürmeden çıkmıyorum.
Sürmezsem hele de benim gibi cildiniz lekelenmeye müsaitse bütün kış güneş lekelerin gitmesi için uğraşır durursunuz.
O yüzden cildin koruyucuya mutlaka ihtiyacı var.

Yves Rocher Güneş Koruyucu Yüz Kremi



Yves Rocher - 50 KF Yaşlanma Karşıtı Koruyucu Yüz Kremi,
50 Koruma Faktör ile 8 saat etkili üstün koruma...
Yves Rocher Laboratuvarlarının son buluşu bu krem, güneş ışınlarına karşı kusursuz koruma sağlar.

Cilt lekelerinin oluşumunu engeller.
Güneşe bağlı cilt yaşlanmasını engeller.
Cilt tonunu eşitler.
Cildinize gençlik ışıltısı kazandırır.
...Ve dahası: Cildi rahatlatan ve cilt konforunu sağlayan Organik Karite ve Organik Güney Amerika Fındığı içerir.
Dermatolojik kontrol altında test edilmiştir.

Yves Rocher Güneş Koruyucu Yüz Kremi

Yorumlarıma gelirsek,
Cilt kolayca emiyor, ciltte beyaz beyaz lekeler bırakmıyor.

Ben karmadan yağlıya dönük bir cilde sahibim ve bu ürünün bu ciltlere uygun olmadığını düşünüyorum.
İlk uyguladığımda güzel olsa da gün içerisinde aşırı parlama yapıyor.

Ayrıca benim için daha da büyük eksisi sivilceye neden olması!

Yves Rocher hep içeriği ile dikkat çekse de bu üründe parfüm ve silikon bulunduruyor. İçeriğinde ki parfümden dolayı hoş bir kokusu var. Ben cilt ürünlerinde nedense çok sevmiyorum.



İndirimsiz fiyatı: 60TL. (30ml)
Yves Rocher mağazalarından ya da sitesinden satın alabilirsiniz.

~~~~

Yazımı okuduktan sonra aşağıda ki resime tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...