Ceradolin Nemlendiricileri

18 Ekim

Merhabalar
Kış geliyor.. Vücudu kurumaması için nemli tutmak gerekir. Son zamanlarda vücudum için kullandığım nemlendiricileri bu yazımda sizlere anlatmak istedim. Yorumlarımı merak ediyorsunuz yazının devamını okuyabilirsiniz. 
Keyifli okumalar..




Ceradolin markasının
2 adet nemlendirici losyonu bulunuyor. Biri yağ bazlı biri de su bazlı.


Yağ bazlı olan çok kurumuş ve hassaslaşmış ciltler için.
Su bazlı olan ise kurumuş ve hassas ciltler için uygun.

Bu iki nemlendirici de soğuk, sıcak, güneş, deterjan veya epilasyon gibi nedenlerle kurumuş veya hassaslaşmış ciltler için.
Ben özellikle epilasyon sonrası kullanmayı çok seviyorum.
Kuruyan ve gergin olan cildime çok çok iyi geliyor.

2sininde çok hafif kokusu var ve kısa sürede cildiniz tarafından emilip uzun süre nemli tutuyor.

Yüze, elle ve vücudunuza sürebiliyorsunuz. Ben sadece vücuduma kullanmayı tercih ediyorum.

Ürünler dermatolojik olarak test yapılmış ve içerisinde paraben içermeyen koruyucular kullanılmış.



Gelelim çantaya atlamak nemlendirici kremine.
Bu kremi yüz, boyun ve ellerinizde kullanabiliyorsunuz.

Kullanım alanları çok fazla:
Kuru ciltli çocuk ve yetişkinlerde, el-yüz-boyun bölgesinin nemlendirilerek, onarılmasında ve korunmasında
Güneşin zararlı etkilerine karşı onarma
Akne tedavisi sırası ve sonrasında kuruyan deriye
Lazer veya peeling sonrasında
Deriyi çevresel etkenlere (soğuk, rüzgar, kuru iklim şartları, deterjan kullanımı) karşı onarmak ve korumak
El - ayak kremi olarak
Deride çatlak, kızarıklık, kaşıntı, pullanma olgularında
Bebek ve çocukların vücutlarında, bez bölgelerinde
Karın bölgesinde olan gerginliği nemlendirerek azaltmak için gebelerde.

Böyle kurtarıcı bir ürünü çantamdan son zamanlarda ayırmıyorum. Çok memnun kalarak uzun süredir kullanıyorum. Az miktarda uygulamam yeterli oluyor. Oldukça ekonomik bir ürün.



Ceradolin ürünleri hakkında daha fazla bilgiyi http://www.dermadolin.com.tr/urunler sitesinden alabilirsiniz.
Ürünleri satın almak isterseniz de internette dermokozmetik ürün satışı yapan sitelerde ve eczanelerde bulabilirsiniz.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...