Harmolance Ayak ve Topuk Bakım Kremi

25 Ekim

Yazın kumdan, açık ayakkabı giymekten yıpranan ayakları onarmanın zamanı kışın!
Ayak bakımımda bu sıralar Harmolance markasının kremini kullanıyorum.
Yorumlarımı merak ediyorsanız yazının devamını okumaya davetlisiniz.
Keyifli okumalar..
Harmolance Ayak ve Topuk Bakım Kremi

Bakalım neler vaad ediyor:
Harmolance Ayak ve Topuk Bakım Kreminin özgün formülü ayak ve topuk çatlaklarının düzenli bir uygulama ile çok hızlı bir şekilde giderilmesine yardımcı olur. 
Ayaklara hak ettiği nemi, bakımı sağlar. Salisilik Asit Badem, Zeytin ve Avokado yağları ve Provitamin B5 içermektedir, vitamince zengindir. 
Harmolance Ayak ve Topuk Bakım Kremi İçeriği
Bu sayede yüksek nemlendirme ve bakım gücüne sahiptir; Hızlı emilir; etkin ayak bakımı, topuk bakımı sağlar. 

Önce ben nasıl kullanıyorum ondan bahsetmek istiyorum,
Akşamları eve gelince ayaklarımı yıkayıp, kremi uygulayıp yünlü çoraplarımı giyiyorum.
Yatana kadar zaten krem cildim tarafından emilmiş oluyor.
Yumuşacık olmuş şekilde yatıyorum ki sabaha kadar daha da güzel oluyor ayaklarım.


Günde 2 kez, aşırı çatlak ve aşırı kuruluk var ise günde 3 kez ayak ve topuklara sürülmesi tavsiye edilmiş. Ama bana anlattığım gibi akşamları uygulamak yeterli oluyor.

Benim ayaklarımda yada topuklarımda herhangi bir çatlak olmadığı için tedavi edip etmemesi hakkında yorum yapamıyorum fakat yumuşatması, bakım yapması çok güzel.

100 ml'lik kavanozlarda satılıyor. İnce yapılı bir krem ve uygulaması sonrası kısa sürede emiliyor.



*Harmolance ürünleri sadece MenopozedShop ve Harmolance.com adresinde satılmaktadır.


~~~~

Yazımı okuduktan sonra aşağıda ki resime tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)



  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. blog linkinizie blog sayfamdan tıkladığımda url bulunamadı diyo ben de uzun zamandır neden yazılarınız gözükmüyor diyorum takipten düşmemişim ama yeni yazı yayınlarınız gelmiyor ekranlara bilginize

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...