Bitenler #10

05 Kasım

Merhaba 
En sevdiğiniz yazılardan biri olan Bitenler yazısının 10.su ile devam ediyorum.
Bakalım bu sıralar neler bitirmişim ?




Carrot Care Şampuanı: Uzun uzun sizlere yazsını daha önce yazmıştım linkini de aşağıya bırakırım. Havuç özü bulunan bir şampuan bu saçlarınızın bakımlı şekilde uzamasına yardımcı oluyor. Ben 2 şişe bitirdim, severek kullandım. 
Ayrıntılı yazısı: Carrot Care - Şampuan ve Saç Kremi

Gliss Million Gloss Şampuan: Kokusu, saçta bıraktığı yumuşaklık hissi harika. Fakat ekstra yağlandırması ve vaad ettiği parlaklığı vermeyişle benim için sınıfta kalan bir ürün.

Otacı Keratin Arginine Şampuan: Tek kelime ile bayıldığım bir şampuandı. Krem kullanmama gerek kalmadan taranması, saçlarımı yumuşacık yapması ve kokusu harikaydı kesinlikle tavsiyemdir!
Ayrıntılı yazısı: Otacı Keratin Arginine Şampuan

Klorane İnce Telli Saçlar İçin Hacim Veren Şampuan: Hacim veriyor muydu evet!
Fakat bunu yaparkende saçlarımı aşırı karıştırıp taranması güç hale getiriyordu aynı serinin saç kremini kullansam bile.


Duru Parfümlü Duş Jeli: Tamamen parfümlü olmasına aldanıp aldığım bir ürün oldu.
Parfümlü olmasıyla daha kalıcı olduğunu düşündüm ama benim tenimde hiç kalıcı olmadı.
Kokusu ve temizlemesi fena değildi.

Seranem Vücut Bakım Şampuanı: Genel olarak temizlemesi ve içerik olarak iyi bir üründü.
Kokusu çok hafifti ve kalıcılığı neredeyse yoktu.
Ve boyutundan dolayı çok kısa zamanda bitti :/

Carrot Care Saç Kremi: Şampuanı tek başına saçlarımı tarayabilmem için yeterli oluyordu fakat en iyi sonucu krem ile uyguladığımda aldım.
Kremin şampuana göre boyutunun daha küçük olmasını sevdim. Şampuanla aynı anda bitmiş oldu böylece.
Ayrıntılı yazısı: Carrot Care - Şampuan ve Saç Kremi


İpelina Makyaj Temizleme Pedi ( Yuvarlak - 70 Adet ):  İpelina 70’li Makyaj Temizleme Pedleri baskılı yüzeyi sahip bu yüzden göz makyajı temizliği için ideal bir ürün olarak tanımlanıyor. Fakat ben sadece gözümde kullanmadım tabiki, cilt temizliğimde de kullandım. Yumuşak yapısı vardı, indirimlerde denk gelirsem tekrar alırım.
Neden indirim dedim? Fiyatları diğer pamuklara göre biraz daha yüksek!

* İpelina 40’lı oval makyaj temizleme pedleri cilt bakımı ve yüz temizliği için daha büyük ebatta tasarlanmış ve %100 saf pamuktan üretilmiştir.

Skin By Ann Webb Hindistan Cevizi Sulu Temizleyici: Bu temizleyici hassas ciltler için olan mis gibi temizleyiciydi.
Çok memnun kalarak kullandım. 
3 şekilde kullanabiliyordum bu çok büyük avantajdı.
Cilt Temizliği - Makyaj Temizliği - Nem Maskesi
Artıları say say bitmez! İçeriği de temiz bir üründü.

 Neutrogena - Çift Fazlı Göz Makyajı Temizleyicisi: Çift fazlı bir ürün. Ağır makyajlarınızı, waterproof maskaralarınızı bile kolaylıkla çıkarıyor.
Fakat tek eksisi göz çevreniz hassassa çift fazlı olduğundan pütürcüklere sebep olabiliyor. Dikkat etmenizde fayda var.
Ayrıntılı yazısı: Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi

Raen Gül Suyu Tonik: Bir etkinlik sayesinde deneme boyunu kullanma şansım oldu. Gül suyu diyoruz ama neredeyse gül kokusu hiç yoktu. Tonik olarak kullandığım sürece cildime herhangi bir reaksiyonu olmadı.
Tüm ciltlerin kullanımına uygun.
Uygulama sonrası yıkamaya gerek yok. Gece uyumadan önce uygulanırsa daha etkin sonuçlar alınacağı vaad ediliyor. 

Ürünü

- Temizleyici olarak
- Hem göz hem de yüz makyajını temizlemek için
- Farklı cilt bakım ürünlerini karıştırmak için
- Cildi canlandırmak için
- Makyaj öncesi makyajı daha stabil hale getirmek için kullanabiliyorsunuz.

Dermalogica Special Cleansing Gel ( Temizleyici ): Tüm ciltler için uygun bir nemlendirici. Çok az miktarda kullanmanız yeterli oluyor. 30 ml küçük boyu bile bana uzun süre yetti. Kurutmadan cildiniz çok güzel temizlendiğini hissedebiliyorsunuz.
Ayrıntılı yazısı: Dermalogica ile Cilt Temizliğim


Son zamanlarda benim bitirdiklerim bu şekilde. Bunların içinde sizin kullandıklarınız var mı yorumlarınız nasıl merak ediyorum? yorum bırakırsanız sevinirim!


~~~~

Yazımı okuduktan sonra aşağıda ki resime tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...