Absolution La Creme du Teint Light BB Krem

28 Aralık

Herkese merhaba :)
Özel günler dışında fondöten kullanmamaya kendimi alıştırdım!
Fondöten kullanmayıp daha hafif, cilt tonumu eşitleyen BB kremlere geçiş yaptım.
 Absolution La Creme du Teint markasının BB kremini belki de duymuşsunuzdur. Ama hala duymadıysanız çok şey kaybediyorsunuz :)

 Absolution La Creme du Teint Light BB Krem


Absolution La Creme du Teint;
Organik sertifikalı cilt tonu eşitleyicisi,
Kapatıcı,
Güneşe karşı koruyucu,
Nemlendirici özellikte bir BB krem.

Ürünün en dikkat çekici özelliği!
%99,34 oranında doğal içerikte olması ve içerikte yer alan bitkilerin %99,1'i organik tarım ile elde edilmiş olması.
Ayrıca bu BB krem Ecocert sertifikalı ve Paraben, PEG, Fitalat, Parfüm ve Suni renklendirici içermiyor

En hassas ciltler dahil olmak üzere tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun. Ben normalden-karmaya dönük bir cilde sahibim. Ayıca sivilcelenmeye de oldukça meyilli bir cildim var. Kullandığım süre boyunca hiçbir sorun yaşamadım! Bu yüzden benim sürekli elimin gittiği bir ürün oldu.
Ayrıca gün boyu kalıcığını koruması da ve mat bir bitişi olması benim için şahane!

Lekelerinizi belki evet çok iyi kapatmıyor! ama cilt tonu eşitlemesi ve bıraktığı sağlıklı görünüm benim için günlük yaşantımda yeterli oluyor.

Cilt ürünlerinde kokulu ürünleri seviyor musunuz bilmiyorum ama bu ürünün hafif çiçeksi-odunsu kokusu benim hoşuma gitti!

Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.

 Absolution La Creme du Teint Light BB Krem

 Absolution markasının ürünlerini Yaşam Dükkanı 'ndan satın alabilirsiniz.

Detaylar aşağıda ki linkte!

Sevgilerimle ..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...