Barielle - Asetonsuz Oje Temizleme Pedi

14 Aralık

Merhaba :)
Geçtiğimiz günlerde Lila Kutu 4. yılını kutladı. Yeni yaşına özel değişen kutu tasarımı ile birlikte bana da ufak bir hediye göndermişlerdi. 




Benim kutumdan Barielle markasına ait Asetonsuz Oje Temizleme Pedi çıktı. Bende tabi ki ilk oje temizleme işlemim de bu pedleri denedim. Yorumlarımı yazının devamında bulabilirsiniz.
Keyifli okumalar..

Öncelikle Barielle markasının,
El, ayak ve tırnak bakımı ürünleri bulunmakta.
Ürünlerinin içerisinde Dibutly Phtalate, Toulene, Formaldehyde bulundurmayarak tırnak yapısına, tırnağın hiçbir katmanına zarar vermeden bakım sağlar
Zehirli kimyasalları barındırmadığı için hamilelerin rahatlıkla uygulayabileceği Barielle keratin, doğal proteinler, gelatin, E-Vitamini, ayçiçeği ve safran yağı gibi doğal ve bitkisel özlerden üretilmektedir.

Seyahat dostu Asetonsuz Oje Temizleme Pedi,
Pedler buram buram limon kokuyor ve 1 kutusunda 25 adet ped bulunuyor.



Ojelerimi temizlerken tırnak ve tırnak etlerimde herhangi bir kuruluk yaratmadı, aksine oldukça nemlendirdi diyebilirim.

Nasıl uyguluyorum,
Bir tane ped alıyorum, tırnağımın üzerinde 5 saniye kadar bekletip daha sonra aşağıya doğru siliyorum. Aynı işlemi sırası ile diğer parmaklarıma uyguluyorum.
Açık renk ojelerimde tek ped ile 2 elimi de temizleyebiliyorum.
Ama koyu renk ojelerimde 2-3 ped kullanabiliyorum.

Aseton ve pamuk derdi ile uğraşmak istemeyen hele de seyahatlerde,
Barielle - Asetonsuz Oje Temizleme Pedleri Lila Kutudan satın alabilirsiniz.
25'li paket fiyatı: 47,50TL.

~~~~

Yazımı okuduktan sonra aşağıda ki resime tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)




  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...