Flormar' ın Maskara Bazı ( First in Lash Primer Mascara ) & Kıvrım ve Hacim Veren Maskarası ( Beyond Curling Mascara )

10 Aralık

Merhaba,
Flormar'ın Eyecatcher serisine ait maskara ve maskara bazı bana çok sorulmuştu.
Ve seriden ilk bu ürünleri deneyimleyip yorumlamamı istemiştiniz. 
Yorumlarım yazının devamında sizleri bekliyor..
Keyifli Okumalar!




1. Adım: Maskara Bazı

Maskara öncesinde kullanılan First in Lash Primer Mascara, içerdiği doğal balmumları sayesinde kirpiklere hacim sağlarken, topaklanmayı engellemeyi vaad ediyor.
Aynı zamanda içerdiği keratin ile kirpiklerinizi onarıp ve yeniden yapılandırmayı sağlıyor.

2. Adım: Maskara

Beyond Curling Mascara, özel kıvrık fırçası ile her bir kirpiği mükemmel bir şekilde kavramayı, kıvırmayı ve hacim vermeyi vaad ediyor.
İçeriğinde ki zeytinyağı, Omega 6 ve E vitamini ile kirpikleri ekstra nemlendirir ve besler.



Gelelim nasıl uyguluyorum?

Uygulama öncesi bir fırça yardımı ile kirpiklerimi tarıyorum. 

Bu adımdan sonra maskara bazına geçiyorum.Maskara bazı fırçasında ilk aldığınızda çok fazla ürün oluyor, bence mutlaka ürünün fazlasını almalısınız. Bunu yapmadığım zaman kirpiklerime ne kadar siyah maskara sürsem de beyaz rengi yok edemedim.

Maskara bazının üzerine siyah maskarayı ne hemen ne de çok beklettikten sonra uygulamalısınız. Hemen sürerseniz etkisini fazla göremezsiniz, çok bekletirseniz de baz kuruyor ve siyah maskarayı sürmede zorlanıyorsunuz hem kirpikleriniz beyaz kalıyor hemde  topaklanma yapıyor. Uygun süreyi bulmak tamamen size bağlı oluyor :)



Yukarıda ki resimde adım adım sonuçlarını görebilirsiniz.

İlk resimde kirpiklerimde hiç bir ürün yok sadece taradım.

İkinci resimde maskara bazını uyguladım. Ben sadece üst kirpiklerime uygulamayı tercih ediyorum.

Üçüncü resimde de maskara bazı üzerine siyah maskarayı sürmüş halini görebilirsiniz.

Evet sonuçta uzun ve hacimli kirpikler elde ettim!

Ama tekrar tekrar söyleyeceğim 2 üründe de fırçaya fazla ürün geliyor. Mutlaka uygulama öncesi fazlasını alın.


Maskara Bazı: Şu an sitede indirimde ve 9.90 TL.
Maskarasıda: İndirimde ve 14.90 TL.

Merak ederseniz Flormar'ın sitesinden ve mağazalarından inceleyebilirsiniz.

~~~~

Yazımı okuduktan sonra aşağıda ki resime tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...