Acnecinamide ürünleri ile cilt temizliği

28 Ocak

Acnecinamide ciltte ki sivilceler ile savaşan ürünler içerisinde çok sayıda etkinliği, güvenirliği kanıtlanmış sivilce oluşumunun önlenmesine ve sivilcelerin giderilmesine yardımcı maddeler bulunan bir marka. Bende çokça blogda okumuştum. En son firma gönderisi ile tanışma fırsatım oldu ve deneyimleyebildim. Uzun zaman oldu kullanalı artık yorumlarım oluştu. Hatta yazının devamında sizleri bekliyor. Keyifli okumalar..

Elimde 3 ürünü var. Temizleme jeli, toniği ve peelingi bulunuyor. Set halinde kullanmayı istediğim için yazısı biraz gecikti aslında. Şimdi ürünleri tek tek inceleme zamanı!

Acnecinamide - Temizleme Jeli


Cildi kurutmadan temizleyen, her cilt tipi için uygun yıkama jeli.
Gözenekleri açar, sivilce oluşumuna yol açan bakteri yükünü azaltmaya yardımcı oluyor.
Günlük kullanıma uygun. Ben sabah-akşam uyguluyorum. Çok az miktarda elime alıp köpürtüp cildime masaj yaparak uygulayıp duruluyorum. Unutmayın ki akne problemine savaşta ilk adım cildinizi daima temiz tutmanız. Bu konuda bu temizleme jelini beğendim. Cildimi kurutmadı, herhangi bir hassasiyete sebep olmadı.
Yağ içermeyen bir temizleyici olması benim gibi karmadan yağlıya dönük cildiniz varsa sizinde seveceğiniz bir noktası.
Ayrıca cilt makyajını da çok iyi temizliyor. Üşengeçliğimin geldiği zamanlarda direk cildimi herhangi bir ürünle silmeden bu jelle yıkadığımda cildimi tertemiz yaptı.
Eksisi ise ürün gel kıvamında ve üründen almaya çalıştığınızda pompalı şişesi olmadığı için çok fazla ürün dökülebiliyor.


Acnecinamide - Temizleme Jeli İçerik

Acnecinamide – Peeling Scrub



Yoğun yağlanma gösteren ve siyah noktalı ciltler için geliştirilmiş Peeling Scrub. 
Scrub'ın içerisinde ince granüller var. Bu cildinizi yormadan nazikçe temizliyor. Sanırım bu yüzden de her gün sabah-akşam yüz su ile ıslatıldıktan sonra, ince bir tabaka halinde hafif masaj yaparak uygulamanız tavsiye ediliyor. Ben ne günde 2 defa ne de her gün uyguladım. Bunun cildimi çok yıpratacağını düşündüm hep. Bu yüzden 2-3 günde 1 uygulamayı tercih ettim.
Aşırı yağ yapımını azaltmayı, gözenekleri derinlemesine temizlemeyi ve siyah noktaları cildinizden uzaklaştırmayı vaad ediyor. Pürüz ve kabukları gidermeyi vaad ediyor. Cildin yağını uzaklaştırarak parlamayı önlüyor. Karma ve yağlı ciltler için sık kullanıma uygundur, cildi yenileyip ve tazeliyor.
Genel olarak memnun kaldığım bir peeling oldu! Fakat siyah noktalarım üzerinde temizleme yada giderme gibi etkisini maalesef göremedim:/


Acnecinamide – Peeling Scrub İçerik

Acnecinamide – Tonik



Akneli, Sivilceli ve Siyah Noktalı Ciltler için Gözenekleri Sıkılaştırıcı Yüz Toniğini çok sevdim. Cildimi kurutmadan cilt temizliğimi bu tonik ile sonlandırıyorum. Uygulama sonrası cildimde nemli ve ferahlamış bir his bırakıyor.
Özgün bileşimi ile yağ yapımını baskılayarak ciltte yağlanmayı azaltıyor ve gözenekleri sıkılaştırıyor. Prebiyoterapi kompleksi ile prebiyotik aktivite göstererek sivilceye yol açan bakterileri kontrol ediyor ve sivilce karşıtı etkiler göstererek cildi yatıştırıyor.
Spreyli şişesi var.
Cildimi temizledikten sonra pamuğa 2-3 sprey sıkıp cildimi temizliyorum.



Kullandığım ürünler sivilcelerimi geçirdi bir daha kesinlikle çıkmadı diyemem! Ama cildimi çok güzel temizlediği ve içinde ki etken maddeler sayesinde sivilceye neden olan bakteriler ile çok güzel savaştığı için daha az çıktığını ve çıksa da iz bırakmadan kısa zamanda söndüğünü gözlemledim.
Ürünleri Migros’larda ve çeşitli online eczanelerde uygun fiyatlara bulabilirsiniz.

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...