BEBAK SIVI SAÇ KREMİ | ARGAN KERATİN | boyalı ve kolay kırılan saçlar için

21 Ocak

Herkese merhaba :)

Saç bakım ürünleri herkes için olmazsa olmaz! Ben duştan sonra uygulanan ürünler daha pratik buluyorum. Bugünde tam da böyle bir ürünü yazının devamında sizlere yorumladım.
Şimdiden keyifli okumalar..



Bebak Sıvı Saç Bakım Kremi, 
İçerdiği Omega3 ve Omega9 yağ asitleri saç teli ve kökleri tarafından hızla emilerek ,zarar görmüş, yıpranmış saçı anında onarmaya ve yenilemeye yardımcı oluyor. Saç uçlarımda boyadan dolayı az da olsa kırıklar mevcut ve bu yüzden saç uçlarım daha sert. Bu ürünü uyguladıktan sonra saç uçlarımda diplerim gibi yumuşacık oluyor.
Çift fazlı bir ürün. Çalkaladıktan sonra saçlarınıza uyguluyorsunuz.
Spreyli şişesi ile saçlarınıza kolayca uygulayabiliyorsunuz. Durulama gerekmiyor. Nemli ve kuru saçlarınıza uygulayabiliyorsunuz. Ben daha çok banyodan sonra nemli saç uçlarıma uygulamayı tercih ediyorum. 
Hafif bir kokusu var. Saçlarınızda da belli bir süre kalıyor.
Yoğun nemlendirme özelliği var. Saçlarınızı yumuşaklık yapıp, kolayca taranmasını sağlıyor.


Saçın elastikiyetini arttırmaya, kırılma ve kopmaları engellemeye yardımcı olmayı da vaad ediyor fakat ben böyle bir artısını gözlemleyemedim. 


İnternet'te araştırdığıma göre fiyatı 17.00 TL ile 23.00 TL arasında değişiyor. Bebak ürünlerini internette ya da kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz.

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Çok güzel ve faydalı bir yaz olmuş. Çok teşekkür ederim. Ben de bir şey ilave temek istiyorum. Benim saçlarım çok aşırı yıpranmış, saç kırıklarım sinir bozucuydu, matlık ve sertlik de canımı çok sıkıyordu. Sizin bahsettiğiniz güzel tavsiyelere ek olarak keratin yükledim. Saçlarım on kat daha güzel oldu. Tüm saçı yıpranmış arkadaşlara tavsiye ederim. Fakat ben kuaförde yaptırmadım. Kımyasal içerikler olunca güvenemedim. Kendim internetten katkısız keratin buldum. Kuru saçıma sürdüm, kuruttum, duruladım, üzerine maske yaptım, katkısız arganla da serum gibi saçı parlattım muhteşem oldu.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...