Bitenler & Çöpe Gidenler #12

09 Şubat

Herkese merhaba:)
Upuzun bir Bitenler & Çöpe Gidenler yazısı ile sizlerleyim. Umarım sizi sıkmadan kısa ve net anlatabilirim. Şimdiden keyifli okumalar..



Benim bitenler yazımda saç ürünleri kategorisinde her zaman çok fazla oluyor. Ve bu yazımda da öyle oldu! İlk önce saç ürünlerini bitirip diğerlerine geçmek istiyorum.


Loreal Elseve Nutri Gloss Şampuan: Bu şampuan cansız, mat ve normal saçlar için. 
Bizim evde en en sevilen şampuan markası Loreal Elseve olduğunu diğer bitenler yazılarımın takipçisi iseniz artık sizde biliyorsunuzdur. Bu serisinde ki şampuanı da severek kullandık. Hatta 2 tane bitirdik :) söylemeden edemeyeceğim ambalajının rengi çok şirin!

Carrot Care Şampuan & Carrot Care Saç Kremi: Bu marka Türkiye de ilk kez şampuan ve saç kreminde havuç özü kullanıyor. Havuç özü ile saçlarınıza bakım yapmayı ve uzamasına yardımcı olmayı vaad ediyor. 2 sini aynı anda kullandığımda çok memnun kaldım. Şampuan tek başına benim saçlarım için faydalı olmadı.

Yves Rocher 3'ü 1 Arada Şampuan: Yves Rocher şampuanları genel olarak çok seviyorum. Bu şampuanın da çok memnun kaldım. Şaç kremi kullanmanıza gerek kalmadan saçlarınızı yumuşacık yapıyor.

Pantene Yoğun Onarıcı Saç Maskesi: Saç maskesini haftada 1 uyguluyorum. Çok memnun kaldım. Uygulama sonra saçlarıma bakım yaptığını hissediyordum ve etkisini de uzun sürüyor.



NK Express Hızlı Oje Kurutucu & Top Coat: NK markasının çok çeşit topcoatları bulunuyor. Bende bir kaç tane çeşidi denedim. Bu seriden de çok memnundum fakat yapısı bozulduğu için çöpe giden ürünlerden oldu!

LUSH Lemony Flutter Tırnak Eti Kremi: Lush markasının ülkemizden çekildiğine üzülenlerdenim bende. Çoğu ürününden çok memnun kalıyordum özellikle yağlı saçlar için şampuanı!
Tırnak eti kremi de 2. favorimdi. Manikür yapmama gerek kalmıyordu. Tırnak diplerimi sürüp etleri itince manikür yapmış gibi oluyordu. Yaklaşık 2 senedir kullanıyordum ve artık yapısı bozulduğu için bu üründe çöpe gidiyor!



Wet n Wild Brulee Ten Rengi Far: Benim favori ten rengi farlarımdan! sürdüğünüz anda göz kapağınızda ki damarları yada renk eşitsizliğini çok güzel kapatıyor. Günlük hayatta sür-çık olarak kullanabileceğiniz çok güzel bir far. Uygun fiyatlı olması da artılarından!

Hurraw Vanilyalı Dudak Balmı: Hurraw markası en çok ürünlerinin En iyi naturel, vegan, raw ve organik içeriklerli olması ile dikkat çekiyor. Kullandığım lip balm buram buram vanilya kokuyor ve harika, mükemmel bir şekilde dudaklarınızı nemlendiriyor.

Avon Ruj | Twinkle Pink Rengi: Rujlarının dipini görünce çok seviniyorum çünkü çok zor bitirebildiğim ürünler oluyor. Avonun bu ruju da orta kalıcılıkla nude renklerde olan bir rujuydu. Günlük hayatta severek kullanıyordum.



Nivea Powder Touch Roll-On: Vaad ettiği 48 saatlik korumayı çok göremesem de yine de günlük kullanım için güzel bir üründü. Kısa sürede kuruması ve koltuk altınızda bıraktığı his güzeldi. Tekrar alabilirim!

Perfect Purity Ağız Çalkalama Suyu: Uygun fiyatına karşılık boyutunun çok büyük olması ve performansı harika! bitenler yazımda sık sık görüyor olabilirsiniz bittikçe yedekliyorum :)

Watsons 100lü Pamuk: Sevenlerinin çok olduğunu okuyunca bende alıp denemek istedim. Yanlış hatırlamıyorsam 3TL gibi bir fiyatı vardı. Yapısı da fena değil bence ne çok ince ne çok kalın, tekrar alınabilir.



Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendili: Yine bir bitenler yazısı ve yine makyaj temizleme mendili! Elimin altında sürekli bulunduruyorum. Fresh'n Soft'un ürünlerini de bu konuda severek kullanıyorum.

Otacı Limonlu Zeytinyağlı Doğal Sabun: Bu sabunu yüz, el ve vücut için kullanabiliyorsunuz. Ben cilt temizliğinde kullanmayı çok seviyorum. Yağı çok güzel dengeleyip miss gibi yapıyor. Bu 2.-3. kullanışım tekrar tekrar alıyorum.

Loreal Göz ve Dudak Makyaj Temizleyici: Hiç memnun kalmadığım bitirmek için baya çaba sarf ettiğim bir ürün. Performansını hiç beğenemedim maalesef..


Benim son zamanlarda bitirdiklerim bu şekildeydi! Sizin bu ürünler hakkında yorumlarınız neler? Paylaşırsanız çok mutlu olurum..


Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...