Couleurs by Qnet RUJLARI | 10-14-17-18-21 Numaraları

03 Şubat

Türk Kozmetik markalarından Couleurs by Qnet'in elimde ki 5 rujunu bugün ki yazımda sizlere inceledim!
Yorumlarımı merak ediyorsanız yazının devamına okumaya davetlisiniz..



 Couleurs by Qnet Rujlarının, 
12 farklı renk seçeneği var. Bugünkü yazımda 5 rengi hakkında incelememi okuyabiliceksiniz. 
Koyu renk rujları tek seferde açık renk rujları ise 2. katta rengini daha güzel veriyor.
Kremsi yapıları var uygulaması kolay.
Dudaklarınızı kurutmuyor, nemli bırakıyor.


Rujların swatchlarını yukarı da ki resimde görebilirsiniz.
Hepsi günlük hayatta çok rahat kullanabileceğiniz renkler.
Benim favorim #17 ve #21 numaralı rengi.

Kalıcılıkları orta diyebilirim. Mutlaka gün içerisinde birden defa tazeleme gerektiriyor.


www.qnet.com.tr sitesinden rujlardan ve diğer Couleurs by Qnet ürünlerinden satın alabilirsiniz.
Fiyatı: 31 TL

Bana göre olan 2 eksisini
Performansına göre fiyatının çook fazla olması!
Ve sitesinden kolaylıkla alışveriş yapılamaması!

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. 10,21,14 beğendim:) Ben doğal rujları seviyorum ama henüz hoşuma giden bulamadım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...