BH COSMETİCS 11'li Fırça Seti | Pink A Dot

17 Mart

Herkese merhaba:)
Bugün oldukça sevimli bir fırça seti yazımın kahramanı olacak. 
Bu seti merak ediyorsanız detaylı incelemem yazının devamında...
Keyifli okumalar!





Öncelikle set gördüğünüz yuvarlak orta kalınlıkta ve uzunlukta bir ambalajın içinde geliyor.



Dış ambalajın tasarımı nasılsa fırçalarında aynı öyle!
Kısacası siyah zemin üzerinde pembe puantiyeler ön planda.



İçerisinde toplam 11 adet fırça bulunuyor. 
Fazla yer kaplamaması çok büyük artı. 11 fırçayı birden yanınızda götürebilirsiniz.

Gelelim içinde ki fırçaları tek tek incelemeye:



Deluxe fan fırçası: Geniş açılı ve yumuşak kıllardan oluşan bir fırça.
Aydınlatıcı ve kontür uygulamada kullanabilirsiniz.
Fırçaların kılları yoğun miktarda olduğundan fırça üründen çok fazla alıyor dikkatli uygulama yapmanızda fayda var!
En iyi sonuç kontür uygulamasında oluyor söylemeden edemeyeceğim!



Pudra fırçası: Pudra fırçası benim bu sette ki en sevdiklerimden biri oldu. 
Büyük başlıklı ve yumuşak kılları sayesinde pudrayı cildinize homojen bir şekilde dağılmasını sağlıyor.



Açılı allık fırçası: Allık sürerken tercih ettiğim fırçalar açılı olanlar oluyor. Sette de böyle fırça olması benim açımdan avantaj oldu. Az miktarda ürün alarak uygulandığında başarılı sonuçlar veriyor.



Klasik fondöten fırçası: Uzun zamandır fondöten kullanmıyorum, günlük hayatımda kullandığım BB kremleri sünger ile uygulamayı seviyorum. Uzun zamandır fondöten kullanmadığım içinde fırçasını da çok kullanmadığımı fark ettim. 
İnce uca doğru sivrilen yapıda fondöten fırçalarından. Uygulama sırasında dik değilde yan uygulama yapabileceğiniz, ve sonunda fırça izi bırakmayan bir fırça.



Karıştırma fırçası: Güzel bir göz makyajında olmazsa olmaz karıştırma fırçasıdır! 
Bu fırça da sette ki diğer favorilerimden oldu. 




Klasik far fırçası: Göz kapağınıza ana farınızı sürmenizde kullanabileceğiniz bir fırça. Karıştırma fırçası ile çok iyi ikili oluyor.



Eyeliner fırçası: Eyeliner fırçasınında açılı olması çok güzel. Bu sayede kuyruk kısmını daha rahat yapabiliyorsunuz. Tabi bu fırçayı kaş doldurmada da kullanabilirsiniz.



Açılı gölge fırçası: Ben bu fırça ile alt kirpik diplerime far uygulaması yapmayı seviyorum. Verdiği buğulu görünümü çok seviyorum.




Kapatıcı fırçası: Açısının dar olması çok küçük lekelerinize veya kapatmak istediğiniz noktalara bile uygulama imkanı veriyor.



Konik eyeliner fırçası: Bu fırça ne kadar eyeliner fırçası olarak geçse de ben en çok göz pınarlarıma aydınlatıcı uygulamada kullanıyorum.



Dudak fırçası: Rujunuzu önce fırça yardımı ile dudağını çerçeveleyerek uygulayıp, ardından rujunuzu sürerseniz daha güzel bir görüntü elde edebilirsiniz. Dudak fırçası  da bu konuda yardıma koşuyor.



Genel olarak yorumlarım bu şekilde. Eğer bir fırça setine ihtiyacınız varsa ve biraz da süslü olsun diyorsanız Jimoda'da bir sürü seçenek bulabilirsiniz.
Bh Cosmetics ürünlerini jimoda.com'dan alabilirsiniz.
Bu setin fiyatı 136TL fakat şu an stoklarda olmadığını gösteriyor.
Diğer fırça setleri siteden inceleyebilirsiniz.

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...