Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü ( Normal/Karma Ciltler)

18 Nisan

Herkese merhaba:)

Bugünkü yazımda sizlere son zamanlarda cilt bakımında kullandığım temizleyecim olan Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü hakkında yorumlarımı aktarmak istiyorum. Merak ediyorsanız yazının devamını okuyabilirsiniz. Keyifli okumalar..



Benim kullandığım normal ve karma ciltler için olanı. Birde kuru ve hassas ciltler için olanı mevcut. Cilt tipinize uygun olanı seçebilirsiniz.
Adından da anlaşılabileceği gibi köpük kıvamında bir temizleyici. 
Ve bu serinin içeriği E Vitamini ve Hydra IQ ile zenginleştirilmiş.


 Daha önce köpük formunda bir temizleyici kullanmamıştım.
Merakla alırken bana gel kıvamında ki ürünlerden daha pratik gelmişti.
Çünkü gel kıvamında temizleyicileri önce elinizde köpürtüp öyle cildinize uygulayabiliyor yada cildinize sürerken köpürtebiliyorsunuz.
Bu üründe böyle değil direk hazır cildinize uygulayabiliyorsunuz.
İster nemli ister kuru cildinize uygulama şansınız da var.


Temizleme performansına gelirsek;
Ben uygularken bu Watsons'lardan aldığım yüz pedleri ile kullanıyorum. Bu pedi ıslatıp 2 pompa üründen sıkıyorum. Sonra cildimi masaj yaparak uyguluyorum. 
Çok hafif bir kokusu var. Yıkama sonrasında da bu koku cildinizde kalmıyor.

Makyajınızı temizlemeden direk cildinizi bu köpükle yıkarsanız temizlemesi yetersiz kalıyor. Tonik ile cildinizi temizlediğinizde hala kalıntılar olduğunu görebiliyorsunuz.
Makyajsız günlerinizde yada makyajınızı iyice temizledikten sonra son dokunuş olarak bu köpük ile cildinizi yıkayabilirsiniz.
Belki de sabah bu ürünle cildinizi nazikçe temizlemede kullanıp, akşam daha yoğun gel kıvamlı temizleyiciler ile temizleyerek cilt bakım rutininize ekleyebilirsiniz.

Karma ciltler için olsa da cildi kurutmadan temizlemesi güzel. Uygulama sonrası ciltte bıraktığı ferah ve canlı görünümü sevdim.



Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...