Philips Lumea IPL Lazer Epilasyon Cihazı | #benimzamanim kampanyası

12 Nisan

Herkese Merhaba :)

Tavsiye Kanalı'nın yeni kampanyası olan #BenimZamanim’da, Philips Lumea IPL‘i deneyecek olan 25 blogger arasında bende varım! 8 hafta boyunca devam edecek bu kampanyada tüm yorumlarımızı ve deneyimlerimizi sosyal medya hesaplarımızda ve bloglarımızda paylaşıyor olacağız.




Daha önce epilasyon uygulaması yaptırdım ve yaklaşık 6 ay önce bitti! Ama tüyler bitti mi hayır!
Memnun kaldım mı hayır! Başka yerlerde başka teknolojide ki epilasyon uygulamalarını araştırırken Tavsiye Kanalı ile bu projeye başlama haberini aldım ve çok mutlu oldum!


Kısaca sizlere cihazdan bahsedecek olursam:
Philips Lumea IPL Yoğunlaştırılmış Atışlı Işık Teknolojisi (IPL) yapılan klinik çalışmalarda, iki hafta boyunca yapılan 4 uygulamadan sonra tüylerin %80 oranında azaldığını gösteriyormuş.


IPL nasıl çalışıyor derseniz?
Yoğunlaştırılmış Atışlı Işık (IPL) tüye nazik ışık atışları uygulayan bir uygulama. Işık, tüydeki melanin (pigment) tarafından emiliyor ve ışık enerjisine dönüştürülüyor. Bu ışık enerjisi tüy köküne inerek tüy kökünün uyku evresine girmesini sağlıyor. Bunun sonucunda tüy doğal biçimde dökülüyor ve yeniden uzaması önleniyor.
Philips Lumea IPL Yoğunlaştırılmış Atışlı Işık Teknolojisinin bana göre artıları:
Kablosuz oluşu. Dilediğiniz yerde uygulama yapma özgürlüğünü sizlere veriyor.
Ekstra ürün almanıza gerek olmuyor. Jel veya yedek parça gibi!
Paketten çıkan 2. bir başlık sayesinde yüzünüze de uygulama yapabiliyorsunuz.


Cihaz hakkında kısaca verebileceğim teknik bilgiler bu şekildedir. 
Cihaz hakkında detaylı bilgiyi Tavsiye Kanalı'nın blogunda bulabilirsiniz.
www.tavsiyekanali.com/blog/yeni-kampanyamiz-benimzamanim

İlerleyen günlerde daha detaylı yorumlarımı blogumunda ve sosyal medya hesaplarımdan takip ederek okuyabilirsiniz. Diğer arkadaşlarımın paylaşımlarınıda İnstagram'da #BenimZamanim hashtaginde görebilirsiniz. Merak ettiklerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz bir sonra ki yazımda detaylıca açıklamaya çalışıyor olacağım!
lumea-melegi-

  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. Bunu gerçekten çok merak ediyorum. Denedikten sonra yorumlarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Neye göre seçtiler peki sizi? Katılım için başvurular nasıl yapıldı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye kanalının iletişime geçmesi ile kampanyaya katıldım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...