Gülsha Gül Suyu

30 Mayıs

Herkese merhaba!

Bugünkü yazının konuğu uzun yıllardır biz kadınların severek kullandığı gül suyu. 
Yazının devamında Gülsha markasının Gül Suyu hakkında yorumlarımı anlattım. 
Şimdiden keyifli okumalar..


Gül suları;
Kırışık azaltmada ve cilt yaşlanmasını geciktirmede etkilidir.
Serinletici ve rahatlatıcı özelliği vardır.
Uzun yıllar boyunca kadınlar gül suyunu cilt temizlemede kullanmışlardır.



Gül suyunu ben cilt bakımı rutinimde tonik olarak kullanıyorum.
Cildimi temizledikten sonra cildimi gül suyu ile temizleyip tüm kalıntılardan cildimi arındırıp nemlendiriciye hazır hale getiriyorum.

Neden tonikler varken ben gül suyunu tercih ediyorum derseniz!
Normal tonikleri bende tercih ediyorum tabi ki ama cildimi kurutmayanı, tahriş etmeyeni bulmak zor oluyor benim için. 
Ama gül suyunu kullandığım zaman hiçbir problem yaşamıyorum.



Gülsha Gül Suları %99,9 doğal bitki ekstreleri içeriyor. Ayrıca içerisinde paraben, sülfat, sentetik koku, suni renklendirici ve ftalatlar bulunmuyor. Bu da gönül rahatlıyla cilt bakım rutininize eklemenize yardımcı oluyor. Ayrıca Gülsha Gül Suları, diğer kullandığınız gül sularından daha yoğun bir gül kokusu bulunuyor. Ama bu kesinlikle rahatsız edici derecede değil. Cildinize sürdükten sonra o koku uçup gidiyor.

Spreyli bir şişesi var. Tonik olarak kullanacaksam sprey olarak cildime sıkmıyorum. Önce pamuğa ürünü sıkıp öyle cildimi siliyorum. 



Ama gün içerisinde cildimi rahatlatmak istiyorsam cildime sıkabiliyorum ama bunda da cildimin temiz olmasına özen gösteriyorum. Çünkü sanki cildim temiz değilse sprey sıktığımda tüm yağ, kir cildimde daha da derine iniyormuş hissi veriyor.

Gülsha Gül Suyu'nun 50 ml'lik boyutunun fiyatı 19.00 TL'dir.
Aşağıda ki linkten inceleyip, online satın alabilirsiniz.

Online satın almak istemezseniz nerelerde bulabileceğinizi aşağıda ki linke tıklayarak öğrenebilirsiniz.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...