Ağız Bakım Rutini #2 | Oral-B Pro-Expert Pilli Diş Fırçası - Ipana 3 Boyutlu Beyazlık Luxe Diş Macununu - Listerine ağız çalkalama suları

17 Haziran

Herkese merhaba!
Bundan uzun bir zaman önce sizlere Ağız Bakım Rutinimi anlatmıştım. Baktım ki o yazıdan sonra bir kaç şey değişti o yüzden ben de bu serinin 2.sini yazmak istedim. Ayrıntılar yazının devamında! Keyifli okumalar..




Öncelikle diş fırçası yerine artık elektrikli diş fırçasına geçiş yaptım! Buna geçiş yapmam da ki en önemli etkende erkek arkadaşım oldu. O dişlerine çok takık olduğu için ben ona hediye olarak elektrikli diş fırçası ve onun yanında kullanması gereken macun ve beyazlatmayı hızlandırıcı üründe almıştım. Neyse erkek arkadaşım kullanmaya başladıktan bir kaç hafta sonra resmen dişlerinde lekeler gitti, dişleri 1-2 ton beyazladı. Bende bu gelişmeye yakında şahit olduğum için bende gittim aldım!



Benim ki Oral-B markasının Pro-Expert Pilli Diş Fırçası. İşe yarıyor mu derseniz?
Ben çok memnun kaldım. Daha önce sadece normal fırçalar kullanıyordum. Bu yüzden farkı hemen fark edebildim. Temizlemesi daha derinlemesini oluyor ve etkisi daha da uzun sürüyor. 
Elektrikli diş fırçaları kesinlikle plakları daha iyi temizlediğini fark ettim. Küçük başlığı sayesinde ağzınızın her yerine kolayca ulaşıyor. 



Manuel diş fırçası ile fırçaladığımda sanırım biraz sert fırçaladığımdan dolayı kanamalarım oluyordu. Elektrikli diş fırçasına geçtikten sonra bu kanamalar kesildi. 

Ben sadece alırken pilli olmasından dolayı soru işaretim vardı. Acaba hemen biter mi dedim ama yaklaşık 2 aydır aldığım günkü pilleri kullanıyorum. Ayrıca istediğiniz zamanda başlığını değiştirebiliyorsunuz.



Dişleri güzelce temizlemesi tek fırçanın görevi değil, diş macununa da çok iş düşüyor. Ben bu süreçte de Ipana 3 Boyutlu Beyazlık Luxe Diş Macununu kullandım. Erkek arkadaşım da bununla birlikte İpana Perfection Diş Beyazlatma Hızlandırıcıyı jelini de kullandı. Bu seri 3 kat daha fazla leke-temizleyici güce sahip! 




Benim dişlerim de sigara yada yoğun kahve kullanımdan kaynaklı lekelerim yok, benim derdim 1-2 ton beyazlaması olduğu için sadece diş macununu kullandım. Ama erkek arkadaşımda, bende çok başarılı sonuçlar aldık. Fırçalama sonrasında ağızda uzun süre bıraktığı ferahlıkta çok güzel. Dişlerini beyazlatmak ve lekelerden kurtulmak istiyorsanız yukarıda bahsettiğim 2'yi şans vermenizi tavsiye ederim!


Ağız bakım rutinimi ağız çalkalama suları ile bitiriyorum.
Sabah, akşam dişlerimi fırçaladıktan sonra 1 kapak ürün alarak ağzımı çalkalıyorum. Nefesimi tazelemesini çok seviyorum bunun yanında ağız bakımında yardımcı olması da artısı oluyor. 
Son zamanlarda da Listerine markasının Total Care ve Cool Mint olan ikilisini dönüşümlü olarak kullanıyorum. Cool Mint  olanını çok sevdim fakat aynı şeyi Total Care yani pembe olan için söyleyemiyorum. Çünkü bu üründen ağzıma aldığımdan itibaren ağzım çok fazla uyuşuyor ve 30 sn bile neredeyse ağzımda tutamadan tükürmek zorunda kalıyorum. Diğer söyleyeceğim bir nokta da Listerinin bu ikisi serisinde de alkol bulunuyorAğız suyunun içinde bulunan alkol özellikle 0-13 yaş gurubu için zararlıdır ve yutulmamasına dikkat edilmesi gerekmektedir.

Unutmamanız gereken bir nokta ağız çalkalama suları fırçalamanın yerine geçmez! Sadece ağız bakımınıza yardımcı bir üründür. Mutlaka diş fırçalanmalı sonrasında ağız çalkalama suyu kullanılmalıdır.

Sevgilerimle..


  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. ürünü almayı düşünüyordum güzel inceleme olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...