Bitenler & Çöpe Gidenler #14

15 Haziran

Herkese merhaba! Bitenler yazı dizimin 14.sü ile karşınızdayım :)
Bu bitenler yazısından önce dolaplarımdan düzenlemeye gittim. Yarım kalan ürünlerimi seçerek onları önce bitirmek için ayırmıştım. Neler bitmiş, neler çöpe gitmiş hepsi yazının devamında!
Keyifli okumalar..




Bitenler yazımın bir klasiği olan şampuanları önce okuyacaksınız. Bu bitenler yazısında 5 farklı şampuan bitirmişim. Bakalım bunlar neler?



HC Hair Care / Bitkisel Bakım Şampuanı: Bende ki yağlı saçlar için şampuanı. Severek kullanmıştım. Bitkisel içerikli olması da büyük bir artısıydı benim için.


İnsight Yağlı Saçlar İçin Dengeleyici Şampuan: Yine yeniden yağlı saçlar için bir şampuan diye! Bu şampuanın kokusuna bayılmıştım. Saçlarımda bıraktığı etkiyi ve yağlandırmayı geciktirmesini de sevdim. Ama bende ki olumsuz yanı saçlarımı aşırı derece karıştırıyordu. Saç kremi kullansam bile taramak zor oluyor, saç kremsiz kullandığım günler benim için saçlarımı taramak imkansız oluyor.


Elidor Sağlıklı Uzayan Saçlar İçin Serisinden Şampuanı: Bu şampuanla bir etkinlik sırasında sponsor olmaları sayesinde tanışmıştım. Yağlı saçlar için hiç uygun değil. Benim için normal bir şampuan kategorisinde saçlarımda herhangi bir artısını göremedim!


Amway Satinique Ekstra Hacimlendirici Şampuan: Boyutu çok küçük ve hemen biten bir ürün oldu! Hacim vermeyi vaad eden bir seri ama ben çok fazla etkisini göremedim. 




ISANA YOUNG 2si 1 Arada Duş Jeli ve Şampuan: Bu ürün benim değil babamındı! Çok beğendiği için bende bitenler yazısında yer vermek istedim. Belki sizinde eşiniz, sevgiliniz ya da çocuğunuz için bir fikir olabilir. Kokusu harika, kalıcılığı çok güzel. Hem duş jeli hemde şampuan olarak kullanılması da erkekler için oldukça pratik oluyor.


Urban Care Natural's Biotin & Keratin Saç Bakım Şampuanı: İçerik olarak temiz olan bir marka. Bu serisi de dökülme karşıtı ve saçları güçlendirmeye yardımcı olmayı vaad ediyor. Benim saçımda da dökülme problemi var ama bu şampuanı kullanırken herhangi bir olumlu etkisini göremedim!


Yves Rocher Düz Saçlar için Saç Bakım Kremi: Aynı serinin şampuanı ile birlikte çok güzel ikili oluyorlar. Severek bitirdim. Tekrar tekrar alabilirim!


Klorane Keten Lifi İçeren Saç Bakım Kremi: Kokusu ve saçlarımda bıraktığı yumuşaklık hissini sevdiğim bir üründü.




Derma-e Nemlendirici: Bu nemlendirici ciltte olası sivilce oluşumunu engellemeye yardımcı bir krem. Severek kullandım. Hafif yapılı, cildimde herhangi bir sorun yaratmayan bir üründü. 


Garnier Karma ve Yağlı Ciltler için Arındırıcı Tonik: Ne kadar karma ciltlere uygun olsada cildimde bıraktığı hissi hiç sevemedim. Cildimi tonik ile silerken yanma hissini ve sonrasında bıraktığı yapış yapış hissi hiç sevemedim.


Acnecinamide Tonik: Garnier' den sonra bu ürüne başlamıştım. Severek kullandım. Sivilceli ciltlere özel bir seri olduğu için cildime de iyi geldiğini düşünüyorum.


Avene Termal Su: Sıcaklar geldiyse bitenler yazımda sık sık termal sular görebilirsiniz artık. Ben nemlendiriciden önce mutlaka uyguluyorum ama bunun yanında da cildimi ferahlatmak istediğim her zaman uyguluyorum. Makyaj bile olsa cildimde bozmadan cildimi ferahlatmasını ve nemlendirmesini seviyorum.




Bebak Sıvı Saç Kremi: Duştan sonra saç uçlarıma sıkıyordum ve saçlarımı taramasını çok kolaylaştıran bir üründü. İçeriğinde ki argan yağı sayesinde de bakım yapıyordu. Severek bitirdim!


Cyrene Glikolik Asit (AHA) İçeren Cilt Aydınlatıcı Eksfolyant: Bu ürün bir leke açıcı ürünü değil. Bu ürünü günlük cilt bakım rutinimize dahil ettiğimizde cildimizin en üst tabakasındaki ölü hücrelerin daha hızlı atılmasını sağlıyor. Bu sayede cildin daha hızlı kendini yenilemesi sağlanıyor. Tonikleme işleminden sonra cildime uygulamadım ve arkasından nemlendiricimi sürdüm. 
Gelelim cildimde ki etkisine, sivilce lekelerimi bitirmedi, lekenin koyuluğunu azda olsa azalttı diyebilirim ama bunun yanında cildime bir aydınlama, sağlıklı görünüm verdiğini söyleyebilirim.


Dermalogica Pure Light Nemlendirici: Favori nemlendiricilerimden birisidir. SPF 50 içermesi de yaz için olmazsa olmaz! Oldukça hafif bir yapısı var. Cilt üzerinde ki lekeler ve renk eşitsizlikleri ile de savaşıyor.


Yves Rocher Vanilyalı EDT (Minik Boy): Vanilya kokusunun aşığıyım! Yves Rocher'ın bu organik serisinden olan vanilya kokusunu da çok seviyorum. Kışın mutlaka küçük boylarını çantamdan eksik etmiyorum. Neden kışın dedim yazın vanilya kokusunu ağır buluyorum daha çiçeksi kokulara yöneliyorum!




Avon Makyaj Süngeri: Çöpe giden ürünlerden oldu! Neden mi? Bir türlü temizlenmiyor ıslanınca hamur gibi yapısı oluyor, üstü leke leke kalıyor. Ee böyle olunca da bana hiç hijyenik gelmiyor o yüzden daha fazla kullanmayacağım. Real Techniques markasının süngerini aldım şimdide onu kullanmaya başladım.


Cosmed Maske: Bu maskeler tek kullanımlık. Bende ki misss gibi kokulu olan vanilyalısından. Nem vermeyi vaad ediyor. Kullandıktan sonra cildimi yumuşacık yapıp neme doyduğunu hissediyorum.


Cyrene Saç Bakım Maskesi: Keratin içeren saçları onarmayı vaad eden bir saç maskesi hemde misss gibi kokan! Bende ki deneme boyuydu bir kere kullanabildim fakat saçlarımda bıraktığı hissi, yıkadıktan sonra bile kokusunun uzun süre kalmasını sevdim.


Lux Pamuk: Bitenlerin olmazsa olmaz ürünü ile yazımı bitiriyorum! Lux markasının top pamuklarını da bu ay bitenlerin arasında oldu.



Sevgilerimle..


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...