Flormar Kaş Kiti

22 Haziran

Herkese Merhaba :)

Seyrek kaşlı olup, kaş tasarım işlemlerine cesaret edemeyenlerin kurtarıcısı kaş ürünleri oluyor! Maalesef bende bu gruba katılanlardanım:/ Kaşlarım oldukça seyrek bu yüzden mutlaka kaş ürünlerini kullanmam gerekiyor. Bugünkü yazımda da Flormar' ın çıkarttığı kaş kitlerinden bahsedeceğim. Şimdiden keyifli okumalar..



Flormar'ın kaş kiti içerisinde;
Kaş farı
Wax
Çift taraflı fırça
Cımbız bulunuyor.

Öncelikle ambalajın çok güzel tasarlandığını söylemeden geçemeyeceğim. İçerisinden mini boy fırça ve cımbız çıkması çok güzel düşünülmüş bir hareket! Cımbızın çok başarılı olduğunu söyleyemeceğim fakat bazı durumlar aşırı kurtarıcı olabiliyor.

İlk adımda fırçanın açılı tarafı ile kaş farından alıp uygulama yapıyorsunuz.


Ardından ben fırçanın diğer tarafını waxa sürtüp kaşlarımı tarıyorum. Bu sayede hem kaşlarımı taramış, şekillendirmiş oluyorum hem de wax sayesinde sabitlenmiş oluyor.

Bu 2. adımı bazen tek başına da uygulayabiliyorum. Acelem olduğunda dediğim gibi yapıp kaşlarıma uyguluyorum. Wax renkli olduğu için kaşlarımın boşluk olan kısımlarını hafif dolduruyor ve günü böylece idare edebiliyorum.



Aşağıda ki resimde size öncesi ve sonrasını göstermek istedim. Kaşlarımda olan rengi #04 numarası. Aslında biraz koyu geldi, uygulama yaparken çok hafif uygulamaya çalışıyorum.



Elimde birde aşağıda gördüğünüz #03 numaralı rengi var. Kızıl, kahve bir rengi maalesef kaşlarıma hiç uymadı.


Ambalaj tasarımları oldukça şık ve kullanışlı. Ama almadan önce mutlaka rengine iyi bakmanızı tavsiye ederim! Okuduğum çoğu yorumlarda kaş rengini bulmakta çok zorlanan kişi olduğunu gördüm!

Kaş kitlerini Flormar mağazalarında ve online satışından alabilirsiniz.

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. great work.. i just follow your blog.
    greetings from Greece.
    www.beautyisallaround6.blogspot.gr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...