La Roche Posay ürünleri ile cilt bakım rutinim | Effaclar Gel,Toleriane Ultra Fluide, Termal Su

27 Haziran

Herkese merhaba!
Uzun süredir cilt bakımında tonik hariç kullandığım tüm ürünler La Roche Posay ürünlerine ait. Bu yazımda da sizlere bu üç üründen bahsetmek istiyorum.
Temizleme jeli, yoğun bakım kremi ve termal su hakkında yorumlarımı merak ediyorsanız yazının devamını okumaya davetlisiniz.
Keyifli okumalar..




Öncelikle cilt bakımında ki ilk temel adımdan başlayalım, TEMİZLEME!
Effaclar jel,yağlı ciltler için temizleme jeli.



Akneye eğilimli yağlı ciltlerde derinlemesine temizlik ve antibakteriyel koruma sağlar.
Cildi kurutmadan temizleme sağlıyor. Dediğim gibi jel kıvamda suyla birleşince kolayca köpürüyor.
Sabun, renklendirici madde, alkol ve paraben içermiyor.
Sivilcelenmeye meyilli cildime çok iyi geldi. Zaten sivilce tedavim boyunca da La roche posay ürünlerini kullanmıştım hala da severek kullanıyorum.
Sabah ve akşam günde 2 kere cilt temizliğimin ilk adımında kullanıyorum. Cildimde ki yağlanmayı düzenli kullandığım zaman çok güzel dengeliyor.

Gelelim 2. adıma!

Termal su içeriğinde ki mineraller ve selenyum gibi elementlerin eşsiz birleşimi sayesinde cildi rahatlatıp, antioksidan etkisi sağlıyor.



Termal suların birden fazla kullanım alanı var. Ben cildimde kuruluk hissetiğim zaman ister temiz cildime ister makyajlı cildime hemen sıkabiliyorum. 
Makyajım bittikten sonra sıkıp allığın yada pudranın fazlasını alıp doğal bir görüntü bırakmasını seviyorum. Aydınlatıcı uygulamadan öncede termal sudan fırçama sıkıp uygulama yapıyorum. Böyle yaptığım uygulamanın daha güzel olduğunu keşfettim, bilmeyenlere tavsiye edilir!
Cilt bakımında ise temizleme sonrası cildime sıkıp emmesini bekliyorum ondan sonra nemlendiricimi sürüyorum.



Tabiki bu ürün olmazsa olmaz değil bunu da söylemeden edemeyeceğim. Sadece cilt bakım rutinimizde biraz daha kendimizi şımartmak için kullandığımız ürünlerden.

Ve son adım nemlendirme!

Toleriane Ultra FluideNormalden karmaya dönük ultra-hassas veya alerjik ciltler için yoğun yatıştırıcı bir bakım yapmayı vaad ediyor.



Hafif ve yağlı olmayan bir yapısı var. Pompalı bir şişesi var. 2-3 pompa ürün tüm cildinize yetebiliyor. Hafif yapısı sayesinde cildiniz tarafından hemen emiliyor.



Cilde yoğun yatıştırma ve nemlendirme sağlıyor.
En sevdiğim yanı cildinizde çok güzel sağlıklı, ışıltılı bir görüntü bırakıyor.
Koruyucu madde, paraben, parfüm, alkol, renklendirici ve lanolin içermiyor.
Bir diğer artısı da bu ürünü göz çevrenize de uygulayabiliyor olmanız!
Sabah ve akşam temizleme ve tonikleme işleminden sonra sonra yüzüme, boynuma ve göz çevreme uyguluyorum.


La Roche Posay ürünleri sivilce tedavim ile tanışıp sonrasında severek kullanmaya devam ediyorum! Size de bu markayı gönül rahatlığı ile önerebilirim.


Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...