#yazamerhabadiyoruz etkinliği detayları

10 Haziran

Herkese merhaba!
5 Haziran Pazar günü 10 Blogger "Yaza Merhaba Diyoruz" etkinliğinde bir araya geldik. Takip edenleriniz bilir daha önce de blogger etkinliklerine katıldım fakat bu sefer katıldığımda kimseyi tanımıyordum. Hepsiyle yeni tanışacak olmanında heyecanı vardı tabi ki!


Etkinliğimiz Sultanahmet'teki Cafe la Galera' da gerçekleşti. Mekanın atmosferine, ferahlığına bayıldım. Hizmet ve yemekleri de çok güzeldi. Orada yediğim fettucini chicken alfredo'nun tadı hala damağımda! Bir gün erkek arkadaşımla da gitmek istiyorum..


Resimlerde gördüğünüz gibi neredeyse 4 masa etkinliğe sponsor olan firmaların ürünleri ile doluydu. Mekana girer girmez zaten arkadaşlarımla tanıştıktan sonra bunları nasıl eve götürüceğiz diye sorgulamaya başladım :) Allahtan yine her zaman ki gibi kahraman erkek arkadaşım yardımıma koştu ve hepsi eve sağ salim geldi :)


Resimlerde karışık gelmiş olabilir sizlere ama ben yazının devamında sponsor firmaları tek tek anlattım. 

Öncelikle o gün hepimizin kombini Koton sponsorluğu tarafından gerçekleştirildi. Ben daha çok rahat, basic parçaları sevdiğim için kombinimi resimde gördüğünüz şekilde yaptım. 
Babetlerim ve bluzum herkes tarafında da sorulmadı değil :)


O günün yıldızlarından biri de pastamızdı! Pastamız tamda güzellik bloglarına uygun olarak yapılmıştı. Aşırı lezzetli ve tazeydi zaten o sabah yapılıp hemen mekana getirilmişti.
Bu güzeller güzeli pastamız  Emirgan Sütiş'ten


Lezzetli doughnutları ile Krispy Kreme' de aramızdaydı! 


Gelelim bizimle eve gelen hediyelerimize :) Uzun bir yazı olacak şimdiden söylemesi! Kızlarımız çok çalışmış napalım..


Binboğa Bal, 3 çeşit ballarından göndermişler. Hemen yemeğe zaten başladık, sahurlarımızda kaymak ile çok iyi ikili oldular.



Boyama tutkunu olduğumu instagramdan uzun süredir takip edenler bilir eskiden, vaktim olduğunda yaptıklarımı sizlerle paylaşıyordum. Esrarengiz Bahçede boyama konusunda ki ürünlerinde çok daha fazla çeşit çıkartmışlar, bunları da bizlere hediye göndermişler.


Evet, evet bende bir kırtasiye ürünleri tutkunuyum. Bu defter ve kalemde Kalemlik.com tarafından gönderilmiş. Bu defterde bilmem kaçıncı defter koleksiyonuma eklendi :)


Güneş görmeyen saçlara özel yapılan şampuan    Le Soleil Shampoo



Bu sezon favori olan ipli babetlerim ShoeTek
İnternetten ayakkabı siparişinden her zaman korkarım! Numaram nedense tam olmayacakmış gibi gelir hep. Sponsor oldukları ve ayak numaramız istendiği zamanda hep bir çekincem vardı ama o gün denediğimde, tam olduğunda bu korkum son bulmuş oldu:) ShoeTek'ten sizden güvenerek alışveriş yapabilirsiniz.


Adlarımıza özel kurabiyelerimiz  KurabiyeciGeldi'den!


Yeniden adlarımıza ve sosyal medya adlarımıza özel rozetlerimiz ile adımıza özel askılarımız Serche Shop 'tan!
Evleneceğim zaman kesinlikle erkek arkadaşımında adına bu askıdan yaptırıp düğün günü hazırlık çekimlerinde kullanacağım :)



Her hediye beni sevindirecek değil ya! Annemi de sevindiren ürünler oldu tabi ki:)
Örneğin Vissmate çamaşır suyu ve temizlik bezi. Daha önce bu çamaşır sularını kullanıp çok memnun kalmıştı tekrar görünce sevindi :)


Sahur sofralarımızın bir diğer yıldızı da Fit Nut markasının %100 fıstık içeren fıstık ezmesi oldu! 
Kuruyemiş paketi de babamın favorisi oldu!
Bu ürünleri ve daha fazlasını organiksatinal.com 'dan inceleyebilirsiniz.


Birbirinden eğlenceli süsleme malzemeleri bulunan Bake and More 'da aramızdaydı!





Yazın vazgeçilmez beyaz tshirtlermiz Kupa Kızı Butik'ten!
İnstagram'dan diğer ürünlerine bakabilirsiniz.


Eğlenceli tasarım çoraplarımız Ogobongo 'dan!


Fotoğraflarını çekip paketleyip çeyizime sakladığım diğer ürünlere gelelim!
Nazar ayeti yazan canvas tablom ve ipli süslemeler Meva'ca Tasarım 'dan! 


2'li amerikan servislerimiz ise  Pembelim Design 'e ait.


İkisinin instagram hesaplarında bunlardan başka birbirinden güzel ürünler mevcut. İncelemenizi tavsiye ederim:)

Daha önce 2 çeşidi kullanıp sizlere blogda anlattığım O'juvi parfümlerin şimdide yeşil rengi olan Elysium 'u deneyimleyeceğim.


Zümrüt Kozmetik'te Clavis markasının bronzer, eyeliner ve beyaz pigment farlarından göndermiş. 
İlk defa deneyeceğim bir marka, bakalım yorumlarım nasıl olacak..


Daha önce severek kullandığım Splat markası diş macunları! Hem de bu seriden bitirmiş size bitenler yazımda bahsetmiştim hatırlarsanız..


Patina markasının kakaolu çıtır tahıl gevreğine ilk defa denememe rağmen bayıldım. İster sade, ister sütle harika oluyor. 
Norm Bitkisel sitesinden ürünleri inceleyebilirsiniz.


Ve Herbatech markalı diş macunuda Norm Bitkiselden denememiz için gönderildi.


Nobren parfümde çiçeksi kokusuyla aramızdaydı!


En sevdiğim şey anıları ölümsüzleştirmek.
Sosyopix'de anılarımıza bu sayede dokunmamızı sağlıyor.


Kalyon kozmetik, tırnak bakım ürünlerinden ve rengarenk ojelerinden göndermişler. Ojelerden mor ve yeşili denemek için sabırsızlanıyorum sanırım bu yaz benim renklerim ikisi olacak.


Note Cosmetics ürünlerini içeren bir paket göndermişler. Benden fondöten, kapatıcı ve tamda yaza uygun bir tonlarda ruj çıktı. Sanırım fondöten koyu olduğu için deneyimleyemeyeceğim ama diğer ürünleri en kısa zamanda blogumda okuyabilirsiniz.


Bodyography markası ile de etkinlik sayesinde ilk defa tanışacağım. Aslında etkinlik günü yanımızda olan ve markayı bize anlatan yetkililerin anlattığı makyaj bazı çok merak ediyordum ama benim kutumdan onun yerine fondöten çıktı. Üstte gördüğünüz lipgloss dudak dolgunlaştırıcı özellikte! Bakalım yorumlarım nasıl olacak :)


Deina Kozmetik, daha önce deneyimlediğim bir markaydı. Çoğu ürünü de severek kullanıyorum özellikle de mat kırmızı rujunu! Ne zaman sürsem birileri sorabiliyordu. Bu ürünlerini de severek kullanacağıma eminim!


Küpelerimiz Aksesuarda Moda 'dan!
Diğer ürünlerini instagram hesabından inceleyebilirsiniz.


Flormar en yeni serisi olan Future Flash ürünlerini içeren bir kutu göndermişler. Bronzer'ını ve lipglossunu hemen denemeye başladım bile :)




Kolonyaları ailecek severek kullanırız. Selin markasının Bergamot&Yaseminli bu kokusuna bayıldık. Çok ferah boğmayan bir koku! Küçüklerde çantaya atmalık onlarda lavantalı!


Gülleri kim sevmez! Hele de böyle güzel bir kutuda sunumla. 
Fotoğraf çekene kadar biraz soldular ama olsun :)
Birden fazla çeşidi olan ürünlerini @renaissanceflorist instagram hesabından inceleyebilirsiniz.


Rituel de Beaute markası da çeşitli ürünleri ile bizimleydi. Diş temizlemeye yardımcı mendili çok merak etmedim değil!


Bebak markası güneş ürünlerinden göndermişler. Geçen sene şu solda ki ürünü az aramadım. Etkinlik sayesinde bu seneden hazır :) İkisi bu sene güzel bir ikili olacak gibi bakalım ..


Ekoz kozmetik hem kumaşlarda hemde odalarınız kullanabiliceğiniz kokulardan göndermiş. 


Mediwell markasının kişisel bakım ürünleri.
Yukarı da gördüğünüz dudak bakım kremleri favorilerimden!


Lacinia markasının ürünleri ile de yeni tanışıyorum. Şampuanı hakkında internette çok yorumlar okumuştum, bakalım benim yağlı ve sorunlu saçlarıma iyi gelecekmi...


Yoko markasının güneş ürünü ve cilt beyazlatıcı sabunu


Sun Brown markasının güneş ürünleri


Naturalse saç bakımında oldukça iddalı bir ürün.
Kullanıp yorumlarımı detaylı paylaşacağım!


Thalia markası da çeşitli ürünlerinden paketlemişler.
Şampuanı en merak ettiğim!


HC Hair Care markasının hızlı saç kurtarma ve canlandırma terapisi 


Etkinlik günü Lr Health & Beauty 'den temsilcisi Nevra Hanım bizimleydi. Bize ürünlerden ve cilt temizleme cihazından bahsetti. Cilt temizleme cihazının etkisine hepimiz bayıldık. Hediye olarakta oldukça iddialı bu diş macununu hediye etti.

lr health & beauty ürünlerini sipariş vermek isterseniz instagram üzerinden @saglikveguzellikurunleri profilinden verebilirsiniz.


Revox at kuyruğu bitkisi özlü saç kremi


Golecha renk renk kınaları ile aramızdaydı. Poşetten şablon çıkması da harika oldu. Kınaların diğer çeşitlerini incelemek isterseniz aşağıda ki linke tıklayabilirsiniz.


Farmasi BB ruju, eyelinerı, ojesinden göndermiş.


Golden Rose sevilen mat serisinde ki rujların minnoş versiyonlarını göndermiş.


Telefon kaplarımız @cep_case 'den! 
İnstagram profilden diğer modellerini inceleyebilirsiniz.


Selesta Sun markasının zeytinyağlı güneş losyonu


Beauty Key, Güney Kore'den çeşit çeşit maske ithal ediyor. Salyangozlu olanı çok merak ediyorum :)


Desen desen kokulu taşlarımız @joyjoydesign 'den!
İnstagram profilden başka neler neler yaptığını inceleyebilirsiniz.


Cecile mat rujlarını severek kullanıyorum. O seriden başka bir renk ve 2 tane ojelerinden göndermişler.


Moshos Garden markası da tırnak bakımı ve saç&cilt bakımında kullanılan yağlarından göndermişler.


Biota 59 Element markası ile de ilk defa tanışıyorum. Dudak kaleminin ve ojenin rengi efsane gözüküyor!


Etkinlikte emeği geçen tüm blogger arkadaşlarıma buradan tekrar teşekkür etmek istiyorum.
Ee tabiki sponsor olan firmalarada ayrı teşekkür etmek lazım!
 Yazının uzunluğundan da anlayabiliceğiniz gibi çok uğraşmışlar ve bir sürü hediye ile bizlere evimize yolladılar. Etkinlik ile ilgili diğer arkadaşlarımında paylaşımlarını #yazamerhabadiyoruz hashtagi ile instagram üzerinden takip edebilirsiniz. 

Sevgilerimle..




  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Merhaba kızlar Doğal Fıstık Ezmesine ne dersiniz?
    Beslenme, Diyet alanında kullanabilirsiniz. Yüksek protein içerir.

    Organik Satın Al

    Fitnut


    Saç Dökülmesine Karşı Mecitefendi Sarımsaklı Şampuan Kullanabilirsiniz.
    Saç Dökülmesine karşı etkili şampuan

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...