Klorane Mango Yağı İçeren Saç Bakım Serisi

20 Temmuz

Herkese merhaba!
Klorane Mango Yağı İçeren saç bakım serisi ile çok güzel bir event sayesinde tanışmıştım. Kilyos'ta Babylon Beach'te en sevdiğim arkadaşlarım ile hem yaza merhaba dedik, hemde bu seriyi ve daha bir çok Klorane ve Avene ürünleri ile tanışma fırsatımız oldu. Bugünkü yazımda da sizlere bu seriden bahsetmek istiyorum. Yorumlarımı yazının devamında bulabilirsiniz. Keyifli okumalar..




Bu seri kuru, boyalı ve yıpranmış saçlara çözüm olarak üretilmiş bir seri! İçeriğinde ki missss kokulu mango yağı sayesinde kurumayı önlemeye yardımcı olarak, bakım yapmayı sağlıyor. Mango kokusu da saçlarınızda uzun süre kalıyor. Bu seriden bende 3 ürün bulunuyor. Şampuan, duşta uygulanan saç bakım kremi ve durulama gerektirmeyen saç bakım spreyi.



Saç bakımına öncelikle, Klorane Mango Ekstreli Şampuan ile başlıyorum. Turuncu renkli, yukarı da dediğim gibi misss kokulu bir şampuan. Mango yağı içeren besleyici ve ışıltı verici bakım şampuanı, içeriğindeki zengin yağ asitleri ve besleyici özellikleri sayesinde saç derisini besliyor ve yeniden yapılanmasına yardımcı oluyor. Çok kuru ve yıpranmış saçlar için besleyici bakım sağlıyor. Temizlemesini ve uygulaması sonrası saçlarıma verdiği yumuşaklığı, ışıltıyı ben çok sevdim!

Şampuan uygulamasından hemen sonra saç bakımıma Klorane Mango Yağı İçeren Bakım Kremi ile devam ediyorum. Saç diplerime ürünü getirmeden saçlarıma uygulayıp 2-3 dakika bekliyorum. Saç kremi varken ben duşta saçlarımı tarayanlardanım! Böylelikle daha kolay tarıyorum ve ürünü saçıma daha iyi yedirdiğimi düşünüyorum. Saç bakım kremi saç pullarını sıkılaştırmaya, güçlenmesine yardım ederek nem kaybına karşı korumaktadır. Formülündeki besleyici ajanlar saçı düzleştirip akıcı hale getirmesine yardımcı olmaktadır. Şampuan ardından saç bakım kremini uyguladığınızda daha da etkili bir sonuç aldığınıza sizde şahit olacaksınız.


Ve son olarak kuru saçlar için çok amaçlı bakım sağlayan Mango Ekstreli Bakım Spreyi ile saç bakımı bitiriyorum. Bu ürünü artıları ise durulama gerektirmemesi ve de güneşin zararlı etkilerine karşı saçlarınızı koruması. Bu yüzden benim bu sene plaj çantam yerini alan bir ürün oldu! Denize girmeden önce ve çıktıktan sonra da sık sık uyguladım. Hem güneşin zararlı etkilerine karşı saçlarımı korudum, hem taraması kolaylaştı saçlarımın, hemde misssss gibi koktu! 

Tabi bu ürünü sadece plajda uygulayabilirsiniz gibi düşünmemek lazım! Güneşe çıkacağınız her zaman saçınıza püskürttüğünüz Klorane Mango bakım yağı spreyi, içeriğindeki mango yağı ekstresi ile saçınızı güneşin zararlı UV ışınlarından korurken, kuru ve yıpranmış saç uçlarını beslemek, güçlendirmek, onarmak için ideal, hoş kokulu sıvı formlu sprey saç bakım ürünüdür. 
Kullanması da çok kolay. Plaja inerken, güneşe çıkarken Klorane Mango Ekstreli Bakım Yağını, ister avuç içine sıkarak saçınıza uygulayın, isterseniz direk saçınıza püskürtün. Durulamanıza da gerek yoktur!


Mango Yağı içeren seriden ben aşırı memnun kalarak kullandım! Bu seride ki her ürünü tekrar tekrar alabilirim. Saçlarıma kattığı sağlık, yumuşaklık ve parlaklık gerçekten fark edilir düzeydeydi!
*Klorane ürünleri sadece yetkili eczanelerde ve online dermokozmetik sitelerinde satılmaktadır. Ayrıca içeriğinin temiz olduğunu da değinmeden yazıyı bitirmeyelim!

Sevgilerimle..


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...