Bitenler & Çöpe Gidenler #15

26 Ağustos

Herkese merhaba!
Bitenler yazı dizimin 15.si ile karşınızdayım. Son zamanlarda neler bitirmişim, hangi ürünlerden memnun kalmışım hangilerini sevmedim yazının devamında bulabilirsiniz. Keyifli okumalar..


Bu yazımda önce makyaj grubu ile başlayıp sonrasında kişisel bakım ürünleri ile devam ettim. Elimde çok fazla maskara biriktiği için ben kendime 3 maskara seçip bunları bitirmeden yenisini açmak yok diye şart koymuştum :) Hangi rimelleri mi bitirdim?


Oriflame The ONE Eyes Wide Open Maskara: Belki de Oriflame markasının en iyi ürünü bana göre. Harika bir rimel di bitti diye üzüldüm gerçekten. Uzatması hacim vermesi gözleri daha büyük göstermesi! Denk gelirsem birdaha birdaha alırım.

Pastel Big N Black Maskara: Sevdiğim maskaralar arka arkaya bitti resmen :( 

Maybelline New York The Falsies Volum' Express Flared Mascara: Maybelline rimellerini genel olarak seviyorum. Bunu da severek bitirdim günlük makyajımda bana yeterli oluyordu.

Oriflame The One Likit Eyeliner: Eğimli fırça yapısı sayesinde eyeliner çekme işini bence daha da kolaylaştırıyordu. Mutlaka uygularken 2. katı geçmeniz gerekiyordu ve kısa sürede kurudu bende ki :/



Lux Top PamukBenri Top Makyaj PamuğuBu sıralar makyaj temizliğinde top pamuklara takmış durumdayım. Bu yüzden de bir Lux bide Benri Markasının top pamuklarını bitirdim. İkisinde de genel anlamda memnunum. 

Flormar Makyaj Temizleme Mendili: Makyaj temizleme mendillerini ben makyaj temizleme de değil genel olarak makyaj düzeltmede kullanıyorum. Ama tabiki çok yorgun olduğumda yada seyahatteysem çantamda mutlaka oluyor, kullanıyorum. Flormar'ın bu serisinde de memnun kaldım.

Fresh'n Soft Asetonsuz Oje Çıkarıcı: O ağır kokusundan dolayı bir türlü sevemedim:/



La Roche Posay Termal Su: Yazın olmazsa olmazlardan! Cildi çok güzel ferahlatıp nemlendiriyor. Cildimde makyaj olsa dahi bunu sıkıp ferahlayabiliyorum, makyajımda hiç bozulmuyor.

Gülsha Gül Suyu: Tonik olarak gül sularını severek kullanıyorum. Paraben, alkol, sentetik boya içermiyor. Gönül rahatlığı ile kullanıp bitirdim, elimdekiler bitince tekrar tekrar alabilirim!

Haceria Cilt Bakım Maskesi: Haceria markası ile blogger etkinliği sayesinde tanıştım. Hiç duymadığım bir markaydı. Bu yüzden cildime kullanırken korkmadım değil! Doğal bir cilt maskesi, ben severek bitirdim. Cildimde herhangi bir sorun yaratmadı.

La Roche Posay Effaclar Yüz Temizleme Jeli: Sivilce tedavim sayesinde La rocher posay ürünleri ile tanışma fırsatım oldu ve o günden beri aşk ile ürünlerini kullanıyorum. Ne zaman cildim bir ürüne yada bir olaya reaksiyon verse dönüp dolaşıp aynı markaya dönüyorum. Bu jelide severek bitirdim. Sanırım 2-3 şişem bitmiştir.

Acnecinamide Yüz Temizleme Jeli: Cildimi kurutmadan temizleyen, sivilcelenme yapmayan güzel bir üründü. Uygun fiyatlı olması ve kolaylıkla bulabilir olması da artılarındadı!




The Body Shop Fijian Water Lotus EDT: TBS markasının vanilyalı kokusundan sonra en çok sevdiğim EDT'si oldu. Fresh, hafif ve bir o kadar da kalıcı bir koku. TBS mağazalarına gittiğinizde mutlaka bir denemenizi tavsiye ederim.

Haceria Organik Sıvı Sabun: Kokusu mükemmel olan tüm ailenin severek kullandığı bir üründü. Umarım daha kolay ulaşılabilir yerlerde de en kısa zamanda satışa geçer.

Watsons Lavanta Özlü Duş Jeli: Watsons indirimi sırasında aldığım orta derecede memnun kaldığım bir ürün oldu. Boyutu büyük uygun fiyatlı üründü. Kokusu kalıcı değildi. 



Klorane Mango Yağı Ekstreli Şampuan: Kuru ve yıpranmış saçlara bakım yaparken mis gibi de mango kokutuyor saçlarınızı. Aşırı memnun kalarak kullandığım bir seri oldu. Saç spreyini kullanmaya kıyamıyorum. Özel günlerde saçlarımın bile misss gibi kokmasını istediğim zaman kullanıyorum :)

Klorane Papirüs Sütü İçeren Şampuanı: Bu şampuanı da çok sevdim ama mango serisi kadar değil! Papirüs sütü içeren şampuan, saçın beslenmesine, temizlenmesi ve kolay taranmasına sağlamasına yardımcı oluyor.

Klorane Mango Yağı Ekstreli Saç Bakım Kremi: Şampuanı ile birlikte kullanıldığında muhteşem sonuç veren bir saç kremi! Kokusu, saçları yumuşatması mükemmeldi. Sanırım Klorane saç bakım ürünlerinden en sevdiğim seri oldu! 

Revox At Kuyruğu Şampuanı: Bu şampuan saç dökülmesini önleyen, saçların daha hızlı uzamasına yardımcı olan bir şampuan. Blogger etkinlikleri sayesinde tanıştım. Benim için saçımın uzamasından çok dökülmesini önlemesi önemliydi. Ondan da fark edilir bir sonuç göremediğim için tekrar alır mıyım bilemiyorum:/

Loreal Elseve Komple Onarıcı 5 Şampuan: Her bitenler yazımda mutlaka Elseve'nin bir şampuanını görebilirsiniz. Ailece şampuanda en sevdiğimiz markalardan! Ama ben en çok arı sütü içeren seriyi seviyorum sanırım :)

Benim son zamanlarda bitirdiğim ürünler bu şekildeydi! Burada ki ürünler hakkında yorumlarınız varsa benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...