Cosmed DD Krem | SPF 50 Tüm Cilt Tipleri İçin Yüksek Korumalı

16 Ağustos

Herkese merhaba!
BB-CC kremlerin ardından da DD kremler geldi bile! Cosmed DD krem ile tanışmam aslında geçen seneye dayanıyor. Ama bu yaz elim ondan başka ürüne gitmiyor! Nedenlerini yazımın devamında uzun uzun anlattım. Keyifli okumalar dilerim..



Günlük cilt bakım rutinimin ardından Cosmed DD kremi ister fırça ile ister makyaj süngeri ile uygulama yapıyorum. Günlük makyaj için bence ideal. Renk tonunu güzel eşitliyor, bronz, sağlıklı ve ışıltılı bir görünüm bırakıyor hemde SPF 50 içeriği ile cildinizi güneşin zararlı ışınlarına karşı yüksek koruma sağlıyor. 




Kışın ışıltılı cildi sevmiyorum, direk mat cilt ürünleri kullanıyorum ama yazın ışıltılı ürünler kullanmayı seviyorum.
Benim bu ürünü sevmemde ki diğer neden de ayrıca güneş kremi uygulamama gerek kalmaması oluyor. Hem ten makyajımı yapıyorum hemde koruyucumu sürmüş oluyorum bir nevi.

Bende ki rengi kışın cildime koyu geliyordu, yazın bronzlaşınca tenimle harika uydu!  





Tüm ciltler için uygun desede şu noktaya değinmeden olmaz! Karma-yağlı bir cilde sahip iseniz benim gibi mutlaka uygulama sonrası pudra kullanmanızı tavsiye ederim. Gün içerisinde maalesef parlama yapabiliyor. Hatta pudranız yanınızda olursa gün içerisinde de tazeleme gerektirebiliyor.

Eskiden tek renk olarak satılıyordu ve bu yüzden çoğu insanın ten rengine uymayabiliyordu. Ama sanırım artık birden fazla renk seçeneği mevcut ( açık ve orta olmak üzere). Kapatıcılık beklemeyin! Öyle bir vaadide zaten yok. Sadece günlük kullanım için yada makyaj bazı olarak kullanıma uygundur.

Aşırı hassas ve sivilcelenmeye meyilli cildimde herhangi bir soruna sebebiyet vermedi.




Parfüm, paraben ve renklendirici içermeyen içerik ve günlük kullanım için uygun hemde güneş ışınlarına karşı koruyucu bir ürün istiyorsanız Cosmed DD kremlere bakabilirsiniz. Aynı zamanda Cosmed DD krem suya ve tere karşı da dayanıklı! Cosmed ürünlerine yetkili eczanelerden ve ayrıca artık Watsons mağazalarında ulaşabilirsiniz.


Sevgilerimle..




  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...