Flormar - Fatal Attraction Koleksiyonu | Metalik Farları

22 Ağustos

Herkese merhaba!
Kalem farlar benim için makyajımı her zaman daha hızlı yapmama yardımcı oluyorlar, bu yüzden toz ürünlere göre daha çok seviyorum diyebilirim. Hemde eyeliner olarakta kullanabiliyor olmam benim için büyük avantaj. Sizlere yazının devamında Flormar markasının Fatal Attraction serisinden kalem farları anlattım :) Keyifli okumalar..

Metalik Farları,
Kalem formunda farlar.
Yumuşak bir kokusu var kolayca göz kapağınıza uygulayabiliyorsunuz.
 Suya dayanıklı yapısı var. Bundan dolayı kalıcılığı çok çok yüksek! Sürdükten kısa süre sonra sabitleniyor ve gün boyu keskinlikle akma, bozulma yapmıyor. Mağazaya gittiğiniz de mutlaka bir denemenizi tavsiye ederim. Kalıcılığı konusunda bana da hak vereceksiniz inanıyorum.

Pigmentleri yüksek, tek dokunuşta rengi veriyor.


Ben bu kalem farları en çok eyeliner olarak kullandım! Gelişi güzel bir çizgi çekip sünger yardımı ile dağıtıp elde ettiğim buğulu görünümü çok seviyorum.

Ama kalemler keşke asansörlü yapıda olsaydı da dedim :/



Renkler dediğim gibi oldukça pigmentli ve sürdükten sonra metalik bir etki yaratıyor.
Farların swatchlarını aşağıda ki resimde sizlere göstermek istedim.

Siyah, ışıltılı rengi: ME01 Rock İt 
Gri rengi: ME10: Dangerous


Kalem farların toplam 10 adet rengi bulunuyor.
Benim aklımda bir de Light it Up ME09 rengi var. Doğal tonları seviyorsanız o rengine de bakabilirsiniz.
Metalik farların şu anda indirimde fiyatıda 7,00 TL.
İncelemek ve almak isterseniz aşağıda ki linke tıklayabilirsiniz.

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...