Flormar'dan bir yenilik daha! Flormar Extra Bağlılık Programı

15 Ağustos

Herkese merhaba!
Geçtiğimiz günlerde Flormar'dan yeni bir haberi içeren bir paket aldım. Pakette Flormar Extra Bağlılık Programı diye yeni bir sistemin başladığını duyan bir haber içeriyordu. Ve yanlarında da ojelerinden göndermişlerdi. Ben zaten daha önce blogumda sizlere Flormar'ın yeni ve 7 güne kadar tırnaklarda kalıcılık vaad eden  UP TO 7 DAYS SHINE & COLOR NAIL ENAMEL serisini yazısını sizlere yazmıştım. Seriye yeni renkler eklenmiş oldu ve de Full Color serisini de yeni denemiş olacağım. Okumak isteyenler için aşağıya linkini bırakacağım.




Flormarlarda artık Extra Bağlılık Programı başlıyor. Bu program nasıl oluyor derseniz?

Öncelikle bu programa kayıt mağazalar üzerinden yapılıyor. Şu anda internet üzerinden kayıt olamıyorsunuz.
Mağazalara gidip İNDİRİMSİZ ürünlerden 60 TL'lik alışveriş yapıp, PROGRAMA yeni ÜYE olanlara fiyat aralığına bakılmaksızın istediği bir ürün hediye ediliyor!
Alışveriş yaptığınız ürünler dediğim gibi indirimsiz olan beyaz etiketli ürünlerden olmak zorunda! Sizinde bildiğiniz gibi Flormar'larda da sürekli indirimler olduğu için alışveriş yaparken benim gibi sizde zorlanabilirsiniz. Ama hediye ürününüzü seçerken böyle bir kısıtlama yok. İster indirimde ister indirimsiz istediğiniz bir ürünü seçebiliyorsunuz.

Ben aslında fırçalarından almak istiyordum ama onlar indirimde olunca bende ten grubuna yöneldim alışverişimde! Yazın tatilde bronzlaşan tenime uygun ürünlerim kalmamıştı. Bende bu yüzden 2 tane ten ürünü ve hediye ürünümü de yine ten ürünlerinden seçtim. 

Benim aldıklarıma gelecek olursak:

Flormar Perfect Coverage Fondöten: 12 saate kadar kalıcı canlı, taze görünüm ve maksimum kapatıcılık vaad eden bir seri. Orada ki uygulamada duruşunu çok sevmiştim. Yorumlarım oluştukça ilerleyen günlerde detaylı olarak blogda inceleme yazısını yazacağım! Fiyatı: 34.90 TL

Flormar BB Cream Powder: Cilt kusursuzlaştırıcı, nemlendirici ve aydınlatıcı etki bırakan ve fondöten kadar ciltte ağır durmayan günlük kullanım için uygun bir ürün. Bununda fiyatı 29.90 TL idi. Bugün hemen bu ürünü denemeye başladım. İlk izlenimlerim olumlu yönde! Yakında detaylı yazısı gelecek..

Flormar Kalemtraş: Çift taraflı bir kalemtraşa ihtiyacım vardı. Onu da bu alışveriş sırasında almış oldum! Fiyatı: 5.90 TL

Flormar Terracotta Powder | 023 Dual Gold: Bu da hediye olarak seçtiğim bir üründü. Çift taraflı bir ürün bir tarafı aydınlatıcı bir tarafı bronzer. Bronzer olarak ben mat yapıda ürünleri kullanmayı sevdiğim için bunun bronzer kısmını ben allık yada far uygulamasında kullanmayı tercih edeceğim gibi! İndirimsiz fiyatı: 39.90 TL. Ben alırken indirimde idi 26.90 TL'ye hediye olarak almış oldum!

Sizde Flormar Extra Bağlılık Programı kayıt olup hediyenizi almayı unutmayın!


Sevgilerimle..



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...