Kiko Colour Fever Far Paleti #100 Unexpected Rosy Taupe

02 Ağustos

Herkese merhaba!
Kozmetiğe düşkünseniz 2-3 ay önce kadar ülkemizde Kiko markasının geldiğini duymuşsunuzdur. Bu palet bende ülkemize gelmeden önce vardı, alınması zor olduğu için yazmak içimden gelmiyordu. Ama artık ülkemizde varsa rahatlıkla yazabilirim hatta yazmak için geç bile kalmış olabilirim :)




Bende ki #100 numaralı rengi. Bundan başka bildiğim daha 3 seçeneği var. Bende ki rengi için İnternet sitesinde tüm göz renkleri için ideal olan olduğu söyleniyor. Pembe alt tonlu ve ışıltılı renkler içiyor. En açıktan koyuya doğru bej rengi ile başlayıp koyu mor tonlarında bir renk ile bitiyor.



Palette birbirinden farklı, açıktan koyuya doğru giden 4 renkten oluşuyor.
Renkler, canlı ve parlak renkler. Islak ve kuru kullanma imkanınız var. Islak kullandığınızda renklerin daha ortaya çıktığını söyleyebilirim. Pigmentasyonları oldukça başarılı. Far bazı bile kullanmadan kullandığınızda göz makyajınızın gün boyu idare ediyor. Far bazı ile renklerin duruşu ve kalıcılığı şahane oluyor!

Renklere resimdeki gibi numara verdiğimde,




1- Pembe alt tonlu, günlük hayatta tek başına uyguladığınızda gözlere aydınlık veren bir renk. 
2- Pembe alt tonlu bir kahve. Evet kahveleri çok severim ve ilk defa böyle bir kahve tanımlıyorum :) 1 numaralı renk gibi tek başına kullanıma çok uygun. Yada isterseniz 1 ile birlikte Smokey eye makyajı yapabilirsiniz.
3- Bu renk benim için kurtarıcı bir renk oldu. Hem far olarak hemde aydınlatıcı olarak harika bir renk. Hatta itiraf etmem gerekirse ben far olarak neredeyse hiç kullanmadım :) Aydınlatıcı olarak daha çok sevdim.
4- Palette ki en koyu renk. Smokey göz makyajını sevenler için güzel bir renk. Ama ben genelde ıslak kullanıp bu renk ile eyeliner çekmeye bayılıyorum. Çok ara tonlarda farklı bir rengi var.

Renklerin swatchlarını aşağıda ki resimlerde bulabilirsiniz. * İlk resim gün ışığında ikinci resim ise ev ortamında çekilmiştir. 





Benim favori paletlerim arasında! Sizde beğendiyseniz İstanbul'da Bakırköy Capacity bulunan mağazasında bu far paleti ve diğer bir çok ürünü bulabilirsiniz.



Sevgilerimle..


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...