Neutrogena Deep Clean Göz Makyaj Temizleyicisi YENİLENDİ!

26 Eylül

Herkese merhaba!
Bugünkü yazımda Neutrogena Deep Clean Yenilenen Göz Makyaj Temizleyicisi hakkında yorumlarımı sizinle paylaşacağım! Yenilenen formülü hakkında yorumlarımı merak ediyorsanız yazının devamını okumaya davetlisiniz. Keyifli okumalar..

Neutrogena Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisini çoğunuz denemiş hatta favoriniz olmuş olabilir. Açıkcası benim çok beğendiğim belki 5-6 şişe bitirdiğim bir ürün olmuştur. Daha önce yani eski ambalajlı halinin yazısını sizlerle paylaşmıştım. Okumak isterseniz şöyle aşağıya linkini bırakıyorum.


Eski ambalajında ürün elimde olmadığı için sizlere İnternetten aldığım bir görseli koyuyorum. Ambalajını görünce zaten çoğunuz ürünü hatırlayacaktır.


Bu yazımda çok çok sevdiğimi, en ağır göz makyajını bile kolaylıkla çıkarabildiğinden bahsetmiştim. Ama eksilerinden de bahsetmiştim tabi ki! Mesela eski ambalajının tasarımı çok kötüydü! Kapak kısmının yanlış tasarlanmasından dolayı ürün çok fazla dökülüyor ve çabuk bitiyordu. Firmada bu yorumları dikkate alarak yenilenme yolunda gitmişler!


Yenilenen yapısında ağız kısmını delikli yapmışlar böylelikle ürünü dökerken kontrol edebiliyorsunuz artık. 

Ama ambalajında değişikliğe giderken sanırım içeriğinde gidilmiş. Bence artık eskisi kadar mükemmel bir çıkartma performansı yok. Waterproof ürünleri çıkartırken ben artık zorlanıyorum. Zorlandığım içinde gözlerimde tahrişe sebep olabiliyor.
Eskiden bu ürünü kullanırken gözlerimde yanma hiç hissetmezdim ama artık hafif yanma ve kızarıklık olabiliyor. Ben mi sadece böyle düşünüyorum dedim internette biraz yorumları okudum ama maalesef herkes benim gibi ambalaj değişti diye sevinirken birden ürünün yapısını değiştiğine üzülenler olmuş ki gerçekten eski formülasyonun harika temizlemesi vardı!

Firma sosyal medya paylaşımlarında ne kadar dışı farklı içi aynı gibi bir yaklaşımda bulunsa da ben buna maalesef katılamıyorum. Sizde yeni halini denediyseniz yorumlarınızı buradan yada sosyal medya üzerinden benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)


Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...