Yaza Veda Blogger Etkinliği Detayları ve Sponsorları

01 Eylül

Herkese merhaba!
27 Ağustos Cumartesi günü Çisem ve Tutkunun organize ettiği Yaza Veda Blogger etkinliğine davetliydim. Tüm detayları o gün size İnstagram Stories'te paylaşmıştım! Bugünde blogda o gün belki de kaçıranlar olmuştur diye düşünerek detayları paylaşmak istedim. Yaza Veda Blogger Etkinliği nasıl geçti detayları merak ederseniz yazının devamını okumaya davetlisiniz!



Etkinliğimiz Cevahir'in önünde bulunan Starbucks'da gerçekleşti. 
Tabiki içecek olarak benim tercihim yaz aylarında Çikolatalı Frappuccino oluyor.
Gittiğimizde hepimizin masada nerede oturacağı belli ve hediyelerimiz vardı!


Mekan sponsorumuz Starbucks'dı. O gün etkinlikte de bize bardaklarında çok şeker mesaj yollamışlar.



Hediyelerimiz ayrı bir bölümde masanın üstünde hepsi düzenlenmişti. 
Kızlar bizleri yeni firmalar ve ürünler ile tanştırmak için çok uğraşmışlar :) Çisem ve Tutkunun aynı zamanda diğer katılan blogger arkadaşlarımın içten ve sıcak kanlı oluşları nedeniyle çok sakin ve iç içe bir etkinlik geçirdik.


Blogger arkadaşlarım ile kareler :)


O günkü,
Lezzetli kurabiyelerimiz ve cupcakelerimiz 


Pastamız Deniz Cakes Factory'den!




Gelelim hediyelerimize!

O gün bizler için yapılan çiçekli saç aksesuarlarımız Las Flores Event Design'e ait!




Duşta vücut peelingi yapmayı alışkanlık haline getirmiş ve çok seven biriyim. Overdose Coffee Scrub severek kullanacağımı düşünüyorum.




Eva Maree markasının dudak dolgunlaştırıcısı ürünü estetik ameliyata gerek kalmadan düzenli kullanımda dudakları dolgunlaştırmayı vaad ediyor.




Otacı markasını göz,dudak ve cilt temizliğinde kullanabileceğiniz makyaj temizleme suyundan göndermiş. Yanında da tester ürünleri ve doğal sabunundan göndermiş.




Herbital markasının siyah sarımsak yağı. Bunu saç ve cilt için kullanabileceğiniz söylenir ama ben saçlarımda ve kaşlarımda denemeyi düşünüyorum.Ayrıca siyah sarımsağın bildiğimiz sarımsaktan daha faydalı olduğu iddia ediliyor!




Yenilebilir kahve fincanı fikrini çok sevdim! Sizde kahvelerinizi bu fincanda içip sonrasında yemek isterseniz aşağıda ki linkten sipariş verebilirsiniz.




Loreal'den saç bakım ürünlerini içeren bir paket vardı. En sevdiğim renkten oluşan Pro Fiber Re-Create serisi bana denk geldi. Bakalım bu seri ile ilgili yorumlarım nasıl olacak? Bu arada bu seri saçları yeniden yapılandırmayı canlandırmayı vaad ediyor!



Bu nasıl güzel kokulu bir yağdır böyle! Etkinlik cumartesi günü gerçekleşti ben pazar günü saç bakımım da hemen bu ürünü kullandım. Bir kaç hafta daha kullanıp blogda hemen yorumlamayı hedefliyorum! 
Miranın yağları ürünlerini Soğuk Pres Yağ Sıkma Makinelerinde doğal ve organik olarak son kullanıcıya ulaştırıyorlar. Diğer yağlarını da web sitesinden inceleyebilirsiniz.




Activa İçeceklerimiz!



Hepimize bir örnek yapılan ve hepsinde adımızın baş harfleri olan bilekliklerimiz LilyyumTr'den.



Belki de beni en sevindiren paketlerden biri oldu! Renkli kozmetik hastası olduğumu söyleme gerek yok sanırım artık! Hep yeni ürünler denemekten çok mutlu oluyorum :) Biota 59 Elements'in birden fazla ürününü içeren paketini göndermişler. Allığını geldiği günden beri severek kulanıyorum en yakın zamanda da sizlere yazısını yazacağım!




Yağlara düşkünlüğünüz varsa Arifoğlunu daha önce duymuşsunuzdur. Arifoğlunun bize yolladığı paketten de Biberiye, Hindistan cevizi yağı ile kaş ve kirpik bakım yağı çıktı. Burda da kaş ve kirpik bakım yağını hemen kullanmaya başladım :) Kaş bakım ürününden ümitliyim!




Kapalı saçlara özel şampuanlar üreten Le Soleil markası ambalajının rengini bayıldığım şampuanı.




Etkinlik sonunda eve hediyelerimizi daha kolay götürmemiz için Happy Cassetto bizi düşünüp çanta göndermiş!



Hc Hair Care markasnın saç bakım yağını severek kullanmıştım. 2. şişeme geçmiş olacağım.



Jojo Tasarım güzellik bloglarına ve blog adlarımıza özel yaptığı bardak altlarına bayıldım! İnstagram sayfasından yaptığı diğer ürünlere bakabilirsiniz!



Dut Bahçem ile ilgili yazacaklarım daha uzun. İlk etkinlikte verildiğinde paketlemesine sunumuna bayılmıştım ki bende duta bayılırım. Etkinlikten sonra pazar günü etkinlik whatsap grubundan mesaj geldi. Ayşegülün paketinde kurt çıkmış sizde bakmadan yemeyin dedi. Bende hemen meraklandım gittim kendi paketimi açtım ki benimkide öyleydi içerisinde 3-4 tane kurt geziyordu. Hemen videosunu, fotoğrafını çekip firmaya yazdım. Onlardan gelen cevap açıkcası beni tatmin etmedi. Ürünlerini hemen tüketmemiz gerektiğini ve uygun şartlarda saklanmadığını söyledir. Böyle bir durumun olabileceğiniz biliyorsanız ona göre önlem alabilirsiniz. Örneğin Active markası ürünlerini o gün getirdi ve kutunu içerisine buz koyarak. Bu konuda daha hassas olunması gerektiğini düşündüğüm için sizlere de yazmak istedim. E tabi dutta kurtları görünce bu pekmezde belki bu şekilde olan dutlardan yapılmıştır diye düşünerek çöpe gitti! Firma ürünlerini tekrar göndermekte istedi, ama ben artık sıcak bakmadığım için kabul etmedim.



Misel sulara aşkımız devam ettiğini fark ettikçe markalarda çıkarmaya devam ediyor. Bioder markası da yeni çıkardığı misel suyu ile aramızdaydı.



Etkinliklerde en sevdiğim yeni markalar ve ürünler ile tanışmak. Fonex de yeni tanışacağım markalardan. Herkese çeşit çeşit ürünleri gitti. Bende olan argan yağlı şampuanı.




Splat markasının daha önce diş macununu denemiş memnun kalmıştım. Bu sefer de başka serisinden bir macununu deneyeceğim. Rengi aşırı tatlı, mor!






Restorex markası sağlıklı ve hızlı uzamaya yardımcı saç bakım yağı ve sıvı saç kreminden göndermiş.



Şimdiki 2 ürün belkide boyalı saçlıların en merak ettiği ürünlerden! 
Bioplex markasının Silver Shine Şampuanı ve Blue Conditioner. 
Bu şampuan ve saç kremi saçta kızıllık ve dorelik sorunu yaşayanlar için. İçerdiği mavi pigmentler sayesinde daha parlak bir görünüm elde etmeyi ve istenmeyen yansımaları yok etmeyi vaad ediyor. 



Mediwell ürünlerini daha önce çokça deneyip memnun kalmıştım. Yine en sevilen ürünlerinden oluşan bir paket göndermişler. Bu paketten benim favorilerim ise dudak bakım kremleri ve ayak bakım kremi!



Sheida kozmetik ilk defa duyduğum bir markalardan bir diğeriydi. Paketin içinden rimel ve unisex krem deodorant çıktı. Krem deodorant hiç denememiştim. Elimde ki biter bitmez hemen başlayacağım.




Aspire markasının yaban mersinli içeceği üç saatte 200 kalori yaktırmayı vaat ediyor.




Nail art yapmamızı kolaylaştıracak soyulan ojelerimiz Magic Nail'den



Organik Satın Al'dan %100 Fıstık Ezmesi! İtiraf etmeliyim ki yazıyı yazana kadar bitti bile :)




@golecha_hint_kinasi da renkli kınaları ve desenleri ile etkinliğimizde bizlerleydi.




Bu sıralar top pamuklara takmıştım. Lux markasının bu top pamuğunu da pmauk depoma attım:)



Natracare markasının organik ve hijyenik pedi




Patlamış mısırlara farklı lezzetler katan Mr. & Mrs. Popcorn markası karamelli ve çikolatalı patlamış mısırları ile aramızdaydı.




www.kefirdanem.com 'dan kefir mayası ve yoğurt mayası geldi.



Ekoz Kozmetik vanilya kokulu oda spreyi




Makyaj Bulutu & Bir Tutku'nun düzenlediği Yaza Veda Blogger Etkinliği'nin detayları ve sponsorları bu şekildeydi. Hediye edilen ürünlerden merak ettikleriniz, önce bu ürünü yorumlar mısınız dedikleriniz olursa yorum bırakmanız yeterli!

Bu yazı sayesinde tekrardan etkinliği düzenleyen blogger arkadaşlarım Çisem ve Tutkuya, onların emekleri sayesinde sponsor olan firmalarımıza çok çok teşekkür ederim 

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Merhaba kızlar Doğal Fıstık Ezmesine ne dersiniz?
    Beslenme, Diyet alanında kullanabilirsiniz. Yüksek protein içerir.

    Organik Satın Al

    Fitnut


    Saç Dökülmesine Karşı Mecitefendi Sarımsaklı Şampuan Kullanabilirsiniz.
    Saç Dökülmesine karşı etkili şampuan

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...