BEE BEAUTY BAYAN EDT BLUSH

05 Ekim

Herkese merhaba!
 Bugünkü yazımda sizlere mis kokulu bir üründen bahsediyor olacağım! Gratislerde satılan Bee Beauty markasının cilt bakım ürünlerini daha önce denemiş ve sevmiştim. Şimdide parfüm serisini çıkardı ve bende seride Blush isimli kokusunu deneme şansım oldu. Yorumlarım yazının devamında bulabilirsiniz. Keyifli okumalar..




Gratislerde satılan; el, vücut ve cilt bakım ürünleri ile beğeni toplayan Bee Beauty markası şimdide 4 farklı koku seçeneği ile parfümlerini de satışa sundu.


Koleksiyonu;

Tatlı vanilya kokusu: Miss Pink
Meyvemsi notaları içeren kokusu: Miss Violet
Gül ve yasemin özlerini içeren kokusu: Blush
Liçi, frezya ve şakayığın birleşimi ile oluşan kokusu: Miss Dream’den oluşuyor.



Ben ne kadar vanilya kokularını sevsemde yazın çok ağır oluyor. Bu yüzden yazın çiçeksi kokulara geçiyorum. Benimde elimde şu anda bu seriden tam da yazlık kokusu olan Blush isimli kokusu bulunuyor.

Bee Beauty Blush'ın,

Üst notaları: Tazelik veren yeşil notaların, meyve notaları ve sümbülle harmanlanıyor.
Orta notaların: gül ve yasemin bulunuyor.
Alt notalar ise:  sedir ağacı, vanilya ve miskin birleşimi tamamlıyor.

Kalıcılık konusunda çok başarılı değil, gün içerisinde çantanızda taşıyarak 2-3 kere tazelemenizde fayda var!


Bee Beauty markasının bu yeni satışa çıkardığı EDT'lerini Gratis'lerde bulabilirsiniz. 2 çeşit boyu bulunuyor.

10ml olan boyutu: 9,90 TL
50ml olan boyutu ise: 25,90 TL


Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Bir vanilya hastası olarak Pink olanını merak ettim doğrusu. Güle güle kullan canım.
    Bana da mutlaka bekliyorum bu arada. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...