himalaya herbals neem serisi cilt bakım ürünleri | yüz temizleme jeli, yüz temizleme köpüğü, scrub

17 Ekim

Herkese merhaba! 
Karmadan yağlıya dönük ve en ufak bir şeyde sivilcelenmeye meyilli bir cildim olduğu için cilt bakımı benim için çok önemli! Uzun süredir Himalaya Herbals markasının Neem Serisini kullanıyorum. Yazının devamında da sizlere yorumlarımı aktardım. Şimdiden keyifli okumalar..



Neem Serisi genel olarak normal ve yağlı ciltler için uygun olan bir seri!
İnternette ufak bir araştırma sonucunda da Sivilcelere, Aknelere ve Cilt Hastalıklarına Karşı Doğal Çözümün Neem Bitkisi olduğunu gördüm.

Ve seri genel olarak sabun,paraben, SLS ve SLES fitalat içermiyor.

Elimde hem jel formunda ki hemde köpük formunda ki temizleme ürünleri vardı. Ben öncelikle köpük formunda ki temizleme ürününü kullandım.

Yüz Temizleme Köpüğü,
Köpük temizleyicileri kullanım açısından daha pratik bulduğum için ilk bu ürünü kullanmaya başladım. Temizleme performasını başarılı buldum. Cildimde makyaj olduğu zamanlarda misel sular ile silip ardından yıkıyorum. Tonik ile temizlediğimde pamukta hiçbir kalıntı kalmıyor. 
Cildimde hiçbir yan etki yaratmadı bu da tabi ben için büyük bir artısı olmuş oldu.


Pompalı yapıda bir ambalajı var. 2 pompa tüm cildiniz için yeterli oluyor.
Hafif ve hoş bir kokusu var ama yıkamadan sonra cildinizde bir koku bırakmıyor. 



Köpüğü bittikten sonra yüz yıkama jelini kullanmaya başladım. Bunun yapısı ve temizlemesi köpük formuna göre daha ağır, daha fazla. 
Köpük formun temizlemesinden de evet memnun kaldım ama jel formunda ki ürünün cildimde ki yağ oranını daha iyi dengelediğini gözlemledim. 

Temizleme jeli ayrıca çok güzel bir makyaj süngeri ve makyaj fırçası temizleyicisi :)



Nemm Scrub ise krem formunda tanecikli yapıda bir peeling. Ben bunu haftada 2-3 kere duştan sonra uyguladım.



Aşağıda ki resimde ne kadar belli oluyor bilmiyorum ama tanecikleri biraz büyük ve bu yüzden cildinize uygularken sertliğini hissediyorsunuz. 



Kısacası genel olarak seriden memnun kaldım. Cildimde ki yağ oranını çok güzel dengeleyip temizledi ve sivilcelenme gibi herhangi bir sorun yaratmadı.

Himalaya Herbals Neem serisi cilt bakım ürünlerini Gratis mağazalarında uygun fiyatlara bulabilirsiniz.



Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...