Le Petit Marseillais Pamuk Sütü Sıvı Sabun

24 Ekim

Herkese merhaba!
Bugünkü yazımda duş jelleri, vücut bakım ürünleri ile kalbimi her zaman çalan Le Petit Marseillais markasının pamuk sütü sıvı sabununda bahsedeceğim. Bakalım sıvı sabunu da diğer ürünleri gibi kalbimi çalmış mı? Keyifli okumalar..



Bu sabunda içerik olarak pamuk sütünü tercih etmelerinin sebebi, pamuğun yumuşak ve ipeksi özelliği olduğu için.
Pamuk sütü sayesinde cildiniz besleniyor ve nemleniyor.
 Sade ve oldukça ferah bir kokusu var. Bu en çok ellerini yıkadıktan sonra kokulu ürünleri sevmeyenleri mutlu edecektir.
Temizlemesi gayet güzel.
 Uygulama sonrası elde aşırı bir yumuşaklık bırakıyor. Benim çoğu sabunda şikayetçi olduğum konu elleri kurutması. Buda tırnak etlerinizi kurutuyor. Tırnak etleri kuruyunca da tırnaklar çok bakımsız, ne kadar oje sürseniz de çirkin gözüküyor. Bu sabun ekstra yumuşak formülü sayesinde elleri oldukça nemlendiriyor o yüzden böyle bir sorun yaşamadım. 


Ayrıca cilt ile uyumlu nötr pH seviyesine sahip ve de dermatolojik olarak test edilmiş. Boyutunun da 500 ml olması güzel olmuş uzun süre kullanabiliyorsunuz.


İçeriğini merak edenler için resmini de eklemek istedim. Ürün almadan önce içeriğe dikkat edenler için önemli olabilir parfüm ve SLS içerdiğini gördüm.


Benim genel olarak sevdiğim ve fırsat buldukça tekrar tekrar alacağım bir ürün oldu açıkcası. Le Petit Marseillais ürünlerini Watsons, Gratis ve çoğu büyük marketlerde bulabilirsiniz. 

Sevgilerimle..

 

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Merhabalar Özlem'in Dünyasından.Pamuk sütlü sıvı sabun olduğunu da paylaşımınız sayesinde öğrendim.Teşekkürler bunun için.Sitenizi yeni keşfettim.Google+ ekledim.Ben de sizi http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sayfama beklerim.Sevgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...