Yves Rocher Bitkisel Şampuanları | İnce Telli Saçlar İçin Hacim Veren Şampuan & Parlak, Kolay Taranan ve Yumuşak Saçlar İçin Şampuan

19 Ekim

Herkese merhaba!
Yves Rocher'ın bitkisel içerikli şampuanlarını severek kullanıyorum. Bugünkü yazımda da Yves Rocher'den son alışverişimde aldığım 2 farklı şampuanından bahsetmek istiyorum. Hacim vermeyi ve yumuşak saçlar vaad eden şampuanlar hakkında yorumlarımı yazının devamında bulabilirsiniz. Keyifli okumalar..

Yves Rocher Bitkisel Şampuanlar

Öncelikle favorim olanından bahsetmek istiyorum. 

Yves Rocher Volumizing Shampoo / İnce Telli Saçlar İçin Hacim Veren Şampuan: İnce saçlıların, saçları bir türlü hacimli olmayanların seveceği bir şampuan. 

 Saçlarınız ince telli ver hacimsiz ise buna göre saç ürünleri seçilmesi gerekmektedir. Saçlarınızı ağırlaştıracak ürünlerden kaçınmalısınız. 
Yves Rocher’de ince telli saçlar için özel olarak geliştirilen şampuanı, bitkisel içeriğindeki Organik Ebegümeci sayesinde saçlara hacim kazandırmayı vaad eder ve silikon içermediği için ağırlık yapmaz. 

İnce Telli Saçlar İçin Hacim Veren Şampuan

%98'i doğal içeriğe sahip bitkisel bir şampuan.
Paraben, silikon ve renklendirici içermiyor.
Ben genel olarak bu şampuandan çok memnun kaldım. Gün içerisinde benim saçlarım hemen sönerdi bununla birlikte gün boyu hacimini koruyabildi. 
Oldukça hafif bir kokusu var ve temizlemesi gayet güzel.

İnce Telli Saçlar İçin Hacim Veren Şampuan İçeriği

Tek olumsuz tarafı saçları biraz kurutuyor, bunu da saç kremi kullanarak engelleyebilirsiniz.

Parlak, Kolay Taranan ve Yumuşak Saçlar İçin Şampuan:  Bu şampuan ıhlamur özlü bir şampuan. Oldukça ferah bir kokusu bulunuyor. 

Parlak, Kolay Taranan ve Yumuşak Saçlar İçin Şampuan

Yine içeriği %98'i doğal içerikli, Paraben, silikon ve renklendirici içermiyor. Parlaklığı konusunda çok net bişey söyleyemeyeceğim fakat bu şampuandan sonra saç kremi kullanmama gerek kalmadan saçlarımı kolaylıkla tarayabildim ve saçlarda bıraktığı yumuşak etkiyi çok sevdim!

Parlak, Kolay Taranan ve Yumuşak Saçlar İçin Şampuan İçeriği

Yves Rocher şampuanlarının indirimsiz fiyatları: 22,90 TL. Çeşitli indirimlere denk gelirseniz daha uyguna alabilirsiniz.

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. Teşekkürler bu paylaşım için. Ben de hafta sonu Yves Rocher şampuanı indirime girince denemek istedim. Saç dökülmesini engelleyen bir şampuan aldım umarım memnun kalırım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için ben teşekkür ederim. Umarım sizin için faydalı olur. Sevgiler..

      Sil
  2. Merhaba, çok güzel bir blogunuz var talibe aldım, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...