Real Techniques Makyaj Süngeri | Miracle Complexion Sponge

17 Kasım

Herkese merhaba!
Makyaj süngerleri hepimizin hayatında yerini aldı artık. Çok fazla markanın çeşitleri olmasıyla birlikte insanlarında akıllarında hangisi daha iyi sorusu olmuyor değil! Bende bir kaç markanın denedim.
Eklips Makyaj Süngeri ve Avon Makyaj Süngeri gibi bunlar hakkında yorumlarımı da üstlerine tıklayarak okuyabilirsiniz. Bugünkü yazımda da uzun süredir severek kullandığım Real Techniques markasının Makyaj Süngeri'nden bahsedeceğim. Keyifli okumalar..


Makyaj süngerini ten makyajımda kullanmayı çok seviyorum. Fırçaya nazaran ciltte daha da doğal bir bitiş bırakıyor. Tasarımı diğer süngerlerden biraz daha farklı. 


Geniş Tarafı: Yüzün geneline fondöten, BB krem yada diğer sıvı ürünleri uygulamak için kullanılıyor.



Sivri Tarafı: Göz pınarlarının kenarına, göz altı bölgesine ve burun kenarına uygulanıyor. Ben likit aydınlatıcıları da bu tarafı ile uygulamayı çok seviyorum. 


Yassı Tarafı: Düz bölgelere (alın ve göz altı) uygulanıyor.


Uygulamadan yapmadan önce su ile nemlendiriyorum. Ürünü cildime nemli sünger ile uygulamaya başlıyorum. Uygulama yaparkende pıt pıt (tampon) hareketler ile cildime yediriyorum (sünger ile ürünü cildime sürerek değil). Sizinde bildiğiniz gibi makyaj süngerleri ürünü fazlasıyla emebiliyor. Ama Real Techniques Makyaj Süngerinin ben diğer ürünlere göre daha az emdiğini gözlemledim. Hem ben bu sorunun önüne az da olsa şöyle geçmeye çalışıyorum. Ürünü önce cildime sürüyorum sonra sünger ile yediriyorum cildime. Ten makyajında sünger kullanımı ile fırçaların bıraktığı iz de olmamış oluyor.


Tabi fırçalar gibi makyaj süngerlerinde de temizlimesi çok önemli. Fırsatınız varsa her kullanımdan sonra, yoksa da haftada 1 temizlemeniz gerekmektedir. Çünkü makyaj sonrasında süngerde kalan yağ ve makyaj birikintileri bakteri oluşumuna zemin hazırlamaktadır. Ben nasıl temizliyorum diye soracak olursanız son zamanlarda yüzüm için kullandığım temizleme köpüğünü kullanıyorum. Temizleme köpüğüm de Himalaya markasının Arındırıcı Neem Özlü Yüz Temizleme Köpüğü. Bunun ile yıkadıktan sonra tek bir kalıntı bile olmuyor size de tavsiye edebilirim. Yaklaşık 4-5 aydır kullanıyorum ve haftada 1 yıkamaya özen gösteriyorum. Bunun sonucunda herhangi bir deformasyon olmadı. En en önemlisi de kaç yıkamadan sonra bile hamurlaşmaması oldu!


Real Techniques ürünlerini çeşitli kozmetik ürünlerini satan mağazalarda bulabilirsiniz. İndirimlere denk gelirseniz daha da uyguna alabilirsiniz.


Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...